۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۳۲

۸ پرواز فوق العاده از فرودگاه لار به دبی انجام می شود

۸ پرواز فوق العاده از فرودگاه لار به دبی انجام می شود

شیراز - مدیرکل فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت‌اللهی لارستان از برقراری ۸ پرواز فوق‌العاده مسیر دبی - لار در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی فرودگاه لارستان،عنایت‌الله انصاری‌فرد گفت: ۸ پرواز فوق العاده از فرودگاه لار به دبی راه اندازی می شود که این پروازها را شرکت فلای دبی از ۲۸ اسفند ۹۴ تا ۱۵ فروردین ۹۵ انجام می‌دهد و با احتساب مسیر رفت و برگشت در مجموع ۱۶ پرواز است.

وی با اشاره به تکمیل فیزیکی ترمینال فرودگاه نیز، گفت: رعایت استانداردهای بین‌المللی در بحث تجهیزات و مسائل فنی سبب شده که بهره‌برداری از آن به خرداد سال ۹۵ موکول شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان با اشاره به توسعه اپرون (پارکینگ هواپیما) این فرودگاه در سال آینده افزود: اعتباری معادل ۸۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح نیاز است

انصاری‌فرد تصریح کرد: فرودگاه لارستان ظرفیت پارک ۳ هواپیما را دارد که با انجام این طرح ظرفیت پارک هواپیما در فرودگاه بین‌المللی لارستان به ۶ هواپیما افزایش می‌یابد.

فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان یکی از فرودگاه های فعال جنوب کشور است که در آن چهار شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی فعالیت دارند و به مسافران در جنوب فارس و استان های همجوار خدمات رسانی می کنند.

کد خبر 3574108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha