۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۹:۴۵

علیرضا علویان به مهر گفت:

فیلم‌های کاهانی و اسعدی را صداگذاری می‌کنم/ آثاری متفاوت

فیلم‌های کاهانی و اسعدی را صداگذاری می‌کنم/ آثاری متفاوت

علیرضا علویان صداگذار سینمای ایران این روزها با دو فیلم «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی و «سال تحویل» به کارگردانی سیاوش اسعدی همکاری دارد.

علیرضا علویان صداگذار سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه های جدیدی که در سینما دارد، توضیح داد: در حال حاضر با دو پروژه سینمایی برای صداگذاری قرارداد بسته ام که امیدوارم جزو آثار خوب سینمای ایران بشوند.

وی ادامه داد: صداگذاری فیلم سینمایی «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی را برعهده دارم که در این فیلم بازیگرانی چون مهناز افشار، طناز طباطبایی، آیدا ماهیانی و مهران غفوریان بازی می کنند و فکر می کنم «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» یکی از کارهای متفاوت این کارگردان به شمار می رود.

علویان درباره همکاری با سیاوش اسعدی در فیلم جدید این کارگردان هم توضیح داد: در حال حاضر «سال تحویل» در حال فیلمبرداری است و بعد از پایان فیلمبرداری، صداگذاری آن را انجام می دهم. در این فیلم بازیگرانی چون مهدی هاشمى، رویا نونهالى و مهدی سلطانی حضور دارند.

علیرضا علویان در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با فیلم هایی چون «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی، «جنجال در عروسی» به کارگردانی رضا خطیبی، «دلبری» به کارگردانی جلال دهقانی اشکذری، «عادت نمی کنیم» ابراهیم ابراهیمیان، «نیمه شب اتفاق افتاد» به کارگردانی تینا پاکروان حضور داشت.

کد خبر 3574530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha