۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۲۹

به مناسبت هفته نکوداشت بوشهر؛

عوامل فیلم سینمایی «بارکد» تقدیر شدند

عوامل فیلم سینمایی «بارکد» تقدیر شدند

بوشهر - به مناسبت هفته نکوداشت بوشهر و توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر از عوامل فیلم سینمایی «بارکد» تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی بارکد با حضور کارگردان و دو تن از بازیگران این فیلم و با همراهی بازیگر نام آشنای ایران، «شبنم مقدمی» برای نخستین بار در بوشهر اکران شد و شهروندان بوشهری به تماشای این فیلم سینمایی نشستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر بوشهر صبح دوشنبه پس از پخش این فیلم، طی سخنان کوتاهی با گرامیداشت «روز بوشهر» اظهار داشت: اگر چه بوشهر پایتخت انرژی ایران است اما با توجه به غنای فرهنگی و وجود اقوام، آئین ها و باورهای بومی آن از دیرباز تا کنون، جا دارد بوشهر را پایتخت فرهنگی ایران نیز بنامیم.

اصغر گورکی گفت: شورای اسلامی شهر بوشهر بر این باور است که فرهنگ و هنر این دیار و به ویژه هنرمندان را حمایت کند تا هنر بوشهر همچون ستاره ای در آسمان فرهنگ ایران زمین بدرخشد و هنر هنرمندان بوشهری به مردم عرضه شود.

وی با تشکر و تقدیر از متولیان این برنامه، ابراز امیدواری کرد: بازهم شورای شهر بوشهر فرصتی برای حمایت از هنرمندان در قالب برنامه های متنوع را داشته باشد.

در این برنامه، از مصطفی کیایی کارگردان، محسن کیایی و بهاره کیان افشار بازیگران فیلم بارکد و شبنم مقدمی بازیگر و هنرمند نام آشنای سینمای ایران توسط اعضای شورای اسلامی و رییس موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر با اهدای هدایایی تقدیر شد.

شبنم مقدمی با بیان اینکه بوشهر مردم بسیار خونگرمی دارد، از حضور در این شهر اظهار خرسندی کرد و گفت: اگر در طول سال فرصت دیدار مردم بوشهر را ندارم اما در کنسرت های محسن شریفیان، هنرمند مطرح بوشهری در تهران شرکت می کنم.

کارگردان و بازیگران سینمای ایران، در سخنانشان با اشاره به ضعف سیستم صوتی و تصویری سینما بهمنی بوشهر، اظهار امیدواری کردند به همت مسئولین این شهر به زودی، این سینما در حد شان مردم بوشهر ارتقا یابد.

گفتنی است پخش فیلم سینمایی بارکد با تشویق های چندین باره شهروندان مواجه شد و تا ساعتی قبل و بعد از اکران بارکد، شهروندان با عوامل این فیلم عکس های یادگاری انداختند.

کد خبر 3574975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha