۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰

کمیل سوهانی به مهر گفت:

طرح مستندی درباره محیط زیست دارم/ ۳۰ اکران برای «مادرکشی»

طرح مستندی درباره محیط زیست دارم/ ۳۰ اکران برای «مادرکشی»

کمیل سوهانی با اشاره به فیلم «مادرکشی» که درباره محیط زیست است، بیان کرد که این مستند تاکنون ۳۰ اکران در دانشگاه ها و فرهنگسراهای کل کشور داشته است.

کمیل سوهانی کارگردان «مادرکشی» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این مستند که تاکنون اکران های متعددی را در دانشگاه ها و فرهنگسراها داشته است، بیان کرد: من هم اکنون در نیشابور هستم و روز گذشته ۲۰ اسفند مستند «مادرکشی» در دانشگاه آزاد این شهر با حضور مسئولان فرمانداری و محیط زیست و همچنین نمایندگان «NGO» ها نمایش داده شد.

وی درباره نحوه اکران این مستند در دانشگاه ها اظهار کرد: ما برنامه ریزی برای شیوه دیگری از اکران نداشتیم. به طور مثال این مستند اگر قرار بود در گروه «هنر و تجربه» نمایش داده شود باید تا آخر تابستان منتظر می ماندیم چون جدول اکران این گروه سینمایی پر بود. خود ما ترجیح دادیم که مدیریت اکران این مستند را بر عهده بگیریم و تاکنون به ۳۰ دانشگاه و فرهنگسرا رفته و مستند را نمایش داده ایم.

کارگردان مستند «مادرکشی» درباره این نوع اکران و اینکه چقدر هزینه ها را برمی گرداند، توضیح داد: این اکران های دانشگاهی و فرهنگسراها به طور رایگان انجام می شود و به این ترتیب هیچ هزینه ای را برنمی گرداند ولی ما فکر می‌کنیم با این روش بخشی از قشر جوان و مخاطبان موفق می‌شوند «مادرکشی» را ببینند.

سوهانی با اشاره به حضور مستند خود در جشنواره های مختلف عنوان کرد: مستند «مادرکشی» تاکنون در جشنواره های فیلم «سبز»، «کنگره ملی اقتصاد مقاومتی» و... حضور یافته است.

این مستندساز با اشاره به دیگر طرح های خود در حوزه مستند یادآور شد: در حال حاضر دو طرح دارم که باید ببینم کدامیک از آنها به قطعیت می رسد. یکی از این طرح ها مستندی است که باز هم به آسیب شناسی حوزه محیط زیست می‌پردازد اما هنوز مشخص نیست کدامیک را برای تولید انتخاب کنم.

کد خبر 3577928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha