۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۹:۳۶

از تیم کاراته قهرمان جهان تقدیر می‌شود

از تیم کاراته قهرمان جهان تقدیر می‌شود

بعد از گذشت نزدیک به ۱۵ از کسب عنوان قهرمانی جهان، اعضای این تیم در مراسم تقدیر از قهرمانان حاضر شده و جوایز خود را دريافت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، آبان ماه سال گذشته کاراته ایران دست به کار بزرگی زد. اعضای تیم ملی در بخش کومیته تیمی با شکست همه رقبا بعد از ۵۰ سال موفق به کسب مدال طلای تیمی جهان برای نخستین بار شد.

بعد از بازگشت این تیم فدراسیون کاراته دچار حواشی متعددی شد و وعده های تقدیر از قهرمانان عملی نشد و تا اینکه مهرماه سال جاری مدیریت فدراسیون دستخوش تغییر شد و طباطبایی به عنوان سرپرست فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرد. 

پس از انتشار خبر برگزاری مراسم تقدیر از قهرمانان با خبر شدیم اعضای تیم ملی کاراته که موفق به کسب مدال طلای جهان شده بودند نیز در این مراسم حضور يافته و پس از گذشت نزدیک به ۱۵ ماه جوایز خود را دريافت می کنند.

ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، ایمان سنچولی،بهمن عسگری، ابراهیم حسن بیگی، سامان حیدری، در بخش کومیته تیمی موفق به کسب مدال طلا شدند. همچنین سعید احمدی و امیر مهدیزاده با مدال برنز جهان، گنج‌زاده با مدال نقره ، حمیده عباسعلی با مدال نقره بخش انفرادی در این مراسم حضور خواهند يافت.

تیم ملی ایران با هدایت مسعود رهنما، سید شهرام هروی، مهدی جعفری، حسین روحانی و سیدمحمد حسینی در رقابتهای جهانی به این موفقیت دست پیدا کرد. 

کد خبر 3579738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha