۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۳۰

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان عنوان کرد:

شرکت ۳۷۷ نیروی پیاده در طرح نوروزی پلیس راهور همدان

شرکت ۳۷۷ نیروی پیاده در طرح نوروزی پلیس راهور همدان

همدان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: ۳۷۷ نفر نیروی پیاده، ۵۴ دستگاه خودرو و ۵۲ تیم موتور سیکلتی در شهر همدان آماده انجام عملیات نوروزی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین طلایی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از آغاز طرح های نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی همدان خبر داد و اظهار داشت: دو طرح انتظام بخشی پلیس ویژه چهارشنبه سوری و پنجشنبه آخر سال در همدان انجام می شود.

سرهنگ طلایی به کاهش ۱۰ درصدی تصادفات فوتی در جاده های برون شهری همدان اشاره کرد و بیان داشت: ۳۷۷ نفر نیروی پیاده، ۵۴ دستگاه خودرو و ۵۲ تیم موتور سیکلتی در سطح شهر همدان آماده انجام عملیات نوروزی هستند.

وی با تاکید بر پرهیز از استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی اظهار داشت: در ۱۱ ماه سال جاری ۳۰ هزار و ۲۵۵ نفر دانش آموز از آموزش های چهره به چهره پلیس راهنمایی رانندگی برخوردار شدند که آموزش ها ۱۷ درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان ادامه داد: ۵۰ درصد تصادفات درون شهری در سطح شهر و ۳۶ درصد در خیابان ها و ۱۰ درصد در تقاطع ها و یک درصد در معابر فرعی اتفاق افتاده است.

۸۱درصد متوفیان ناشی از تصادفات مرد هستند

سرهنگ طلایی با بیان اینکه ۸۱ درصد متوفیان ناشی از تصادفات مرد هستند، عنوان کرد: ۷۵ درصد مجروحان را مردان و ۲۵ درصد آن را زنان تشکیل می دهند.

وی از صدور ۱۱۲ هزار و ۹۲۵ جلد گواهینامه در استان همدان خبر داد و گفت: از این میزان ۴۱ هزار و ۹۵ گواهینامه جدید صادر شده است و مابقی تمدید شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه در ۱۱ ماه سال جاری ۱۱ هزار و ۳۵۷ دستگاه خودرو در استان همدان شماره گذاری شده است که سه هزار و ۳۱۱ دستگاه کاهش نسبت به سال قبل بوده که عامل آن سیاست های شرکت های تولید خودرو است.

سرهنگ طلایی در خصوص خودرو های اسقاطی نیز گفت: سال گذشته ۱۰ هزار و ۵۵۱ دستگاه خودرو اسقاطی بود که امسال به شش هزار و ۴۴۶ دستگاه کاهش یافته که با کاهش ۳۹ درصدی روبرو بودیم.

توقیف ۵۷۲ دستگاه خودرو در ۱۱ ماه سال جاری به علت تخلفات حادثه ساز

وی از توقیف ۵۷۲ دستگاه خودرو در ۱۱ ماه سال جاری به علت تخلفات حادثه ساز خبر داد و گفت: بیشترین کاهش تصادفات فوتی در شهر های همدان و اسد آباد گزارش شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه ۲۱ هزار و ۸۹۲ دستگاه موتور سیکلت در ۱۱ ماه سال جاری به علت تخلف توقیف شدند، افزود: استفاده نکردن از کلاه ایمنی، انجام حرکات نمایشی از جمله تخلفات بوده است.

طلایی در خصوص اجرای طرح نوروزی چهارشنبه سوری نیز گفت: این طرح از ساعت ۲۰ آغاز می شود که بر اساس آن تردد وسایل نقلیه شخصی و عمومی از میدان پژوهش به سمت میدان قائم، تقاطع سعیدیه به سمت انتهای بلوار ارم، میدان بیمه به سمت بلوار استادان و میدان بیمه به سمت بلوار شهید مصیب مجیدی (دره مراد بیگ) ممنوع خواهد شد.

وی بیان داشت: تمام کوچه‌ها و خیابان‌هایی که از بلوار بعثت به بلوار ارم منتهی می‌شوند نیز ساعت ۲۰ مسدود و محدودیت ترافیکی در آن‌ها ایجاد خواهد شد و تمام کوچه‌های منتهی به بلوار استادان از بلوار بعثت نیز در این ساعت مسدود خواهد شد.

طلایی بیان داشت: تردد موتورسیکلت‌ها در محدوده‌های اعلام‌شده ممنوع و با متخلفان برابر قانون برخورد و موتورسیکلت آنان توقیف خواهد شد.

کد خبر 3580883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha