۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۳۵

فرمانده انتظامی استان همدان:

۴۶۰ گشت پیاده امنیت همدان در ایام نوروز را تامین می‌کنند

۴۶۰ گشت پیاده امنیت همدان در ایام نوروز را تامین می‌کنند

همدان- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۴۶۰ گشت پیاده محسوس و نامحسوس امنیت استان همدان را در ایام نوروز تامین می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد مهدیان نسب ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح نوروزی در استان همدان آغاز شده است، اظهار داشت: قرارگاه امام علی (ع) در ایام نوروز فعال است و فوریت های پلیس نیز در استان همدان فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه تصادفات فوتی در حوزه برون شهری استان ۱۰ درصد کاهش یافته است، افزود: ۵۶ ایستگاه نوروزی پلیس در ایام نوروز فعال بوده و پلیس راهنمایی و رانندگی و امداد رسانی نیز فعال است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اعلام این خبر که عملیات انتظامی از ۲۷ اسفند ماه شروع می شود، بیان داشت: شش هزار پلیس در استان همدان برای عملیات طرح نوروزی آماده به کار هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه کسانی که قصد سفر دارند از طرح همسایه بانی استفاده کنند، عنوان کرد: ۴۶۰ گشت پیاده و محسوس و نامحسوس امنیت استان همدان را تامین می کنند.

وی با بیان اینکه اجرای طر ح امنیتی و محدودیتی برای چهارشنبه آخر سال یکی از این طرح ها است، بیان کرد: تا سال ۱۳۸۸ در استان همدان در چهارشنبه آخر سال تلفات داشتیم اما از آن سال به بعد پلیس نسبت به اجرای طرح های پیشگیری برای این روز اقدام کرده است.

فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه در چهارشنبه آخر سال با خودروهای مزاحم و موتور سیکلت های مزاحم برخورد می شود، اضافه کرد: طرح های محدودیت ترافیکی در شهر همدان برای چهارشنبه آخر سال اجرا می شود.

وی گفت: در همین راستا از میدان پژوهش تا میدان بعثت و تا ورودی دره مرادبیگ و میدان امام تا حاشیه شهر و بلوار بعثت تا میدان جهاد طرح محدودیت عبور و مرور اجرا گذاشته می شود و با کسانی که از شهرستان های اطراف و یا حاشیه شهرها هستند و قصد ایجاد مزاحمت دارند برخورد خواهد شد.

مهدیان نسب با اشاره به اینکه سه بیمارستان نیز در محدوده طرح جزو طرح هستند، عنوان کرد: عبور و مرور بیماران محدودیتی ندارد و چنانچه کسی در این روز حرکت پر خطر داشته باشد با وی برخورد جدی خواهد شد.

وی اعتماد مردم به پلیس را بزرگترین سرمایه پلیس عنوان کرد و ادامه داد: استفاده نکردن از مواد محترقه مورد تاکید نیروی انتظامی بوده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه طرح ترافیکی جمعه آخر سال نیز از دیگر طرح های نیروی انتظامی همدان است، عنوان کرد: برای رفت و آمد مردم همدان به باغ بهشت و گلزار شهدا طرح امنیتی و ترافیکی اجرا می شود.

 

کد خبر 3580903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha