۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۱۷

ابر بیلبورد شهرداری قزوین افتتاح شد

ابر بیلبورد شهرداری قزوین افتتاح شد

قزوین- بزرگترین بیلبورد استان قزوین در ابعاد ۴۱۰ متر در اتوبان قزوین به تهران برای معرفی جاذبه های گردشگری استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت روز شهردار ظهر سه شنبه در مراسمی با حضور فریدون همتی استاندار، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری، مسعود نصرتی شهردار، رئیس و اعضاء شورای اسلامی و مدیران مجموعه شهرداری قزوین ۱۸ پروژه زیبا سازی در شهر قزوین افتتاح شد.

همچنین ابر بیلبورد شهرداری قزوین در ابعاد ۴۱ در ۱۰ متر به وزن ۴۰ تن با هزینه ای بالغ بر ۳۴۸ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

این ابر بیلبورد در مسیر اتوبان قزوین به تهران نصب شده و جاذبه های گردشگری استان در آن معرفی می شود تا مسافران در ایام نوروز بتوانند با مناطق گردشگری آشنا شده و برای بازدید از آنها برنامه ریزی کنند.

همچنین آسانسور پل عابر پیاده در میدان شهید بابایی قزوین با ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح شد.

المان سرو در میدان ارتش از دیگر پروژه هایی است که امروز با حضور استاندار و شهردار قزوین افتتاح شد.

کاشی کاری دیوار ورودی شهرک ولایت، کاشی کاری دیوار فنی حرفه ای شهید بابایی، ساخت و نصب تابلوهای شهدا، ساخت و نصب تابلوهای میادین، اجرای نقاشی دیواری در سطح شهر، نصب آب نماهای شهری، خیابان طالقانی تقاطع چهار راه ولیعصر ضلع غربی، اجرا و نصب روشنایی محیطی دهکده طبیعت، هفت مورد نور آرایی در پل نخبگان ابتدای جاده باراجین، بلوار ایت الله خامنه ای، میدان دوم شهرک کوثر، نورپردازی المان میدان مینودر، میدان جانبازان، بلوار تاکستان، خیابان راه آهن و میدان آزادی از دیگر طرح های افتتاح شده شهرداری قزوین است.  

فریدون همتی استاندار قزوین در این مراسم گفت: باید از همه روشهای تبلیغاتی برای معرفی استان استفاده کنید و افتتاح این بیلبورد فرصت مناسبی برای جذب گردشگر به استان است و می تواند در شناساندن ظرفیت های تاریخی استان موثر باشد.

کد خبر 3580913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha