۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳

زمان اکران «ایندیانا جونز ۵» اعلام شد/ همکاری اسپیلبرگ و فورد

زمان اکران «ایندیانا جونز ۵» اعلام شد/ همکاری اسپیلبرگ و فورد

با اعلام تاریخ اکران پنجمین قسمت از فیلم «ایندیانا جونز»، ساخت این فیلم مسجل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ورایتی، همکاری دوباره استیون اسپیلبرگ و هریسون فورد با ساخت قسمت پنجم فیلم «ایندیانا جونز» رقم می‌خورد.

کمپانی دیزنی دیروز سه‌شنبه اعلام کرد پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» ۱۹ جولای ۲۰۱۹ روی پرده سینماها می‌رود.

همانطور که پیش‌تر شایعه آن اعلام شده بود، استیون اسپیلبرگ سازنده چهار فیلم قبلی کارگردانی قسمت پنجم را نیز برعهده دارد و هریسون فورد بار دیگر کلاه باستان‌شناس ماجراجوی این فیلم را بر سر می‌گذارد.

هرچند عنوان فیلم جدید هنوز مشخص نیست، اما کاتلین کندی و فرانک مارشال تهیه‌کنندگان فیلم‌های قبلی، تهیه فیلم جدید را انجام می‌دهند.

فرانک مارشال که هر چهار فیلم «ایندیانا جونز» را تهیه کرده پاییز امسال تاکید کرده بود قسمت پنجم در راه است و هریسون فورد نیز در نقش خود بازخواهد گشت.

مارشال که تهیه‌کننده فیلم پرفروش «دنیای ژوراسیک» هم بود، این حرف را در پاسخ به شایعه به خدمت گرفتن یک بازیگر جوان‌تر مطرح کرده بود.

کمپانی دیزنی سال ۲۰۱۳ قراردادی با کمپانی پارامونت امضا و حقوق رسمی توزیع فیلم‌های آینده «ایندیانا جونز» را خریداری کرد.

نخستین فیلم «ایندیانا جونز» سال ۱۹۸۱ با عنوان «مهاجمان صندوقچه گمشده» کلید خورد و بعد در سال ۱۹۸۴ با «ایندیانا جونز و معبد مرگ» و در سال ۱۹۸۹ با «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی» ادامه یافت. پس از یک وقفه نزدیک به ۲۰ سال در سال ۲۰۰۸ «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین» ساخته شد.

کد خبر 3581497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha