۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۵۳

معاون میراث فرهنگی مازندران:

بیشترین بازدید گردشگران از کاخ موزه رامسر بوده است

بیشترین بازدید گردشگران از کاخ موزه رامسر بوده است

ساری - معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: بیشترین شمار گردشگران نوروزی از کاخ‌موزه، تماشاگه خزر و موزه مردم‌شناسی رامسر بازدید کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ایزدی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به استقبال خوب و بازدید بسیار مردم از موزه‌ها و اماکن تاریخی، اظهار داشت: ۱۵ موزه و سایت موزه خصوصی، دولتی و نیمه‌دولتی در استان برای بازدید مسافران و گردشگران در حال فعالیت است.

معاون میراث فرهنگی مازندران بابیان اینکه شرایط آب و هوایی مازندران برای بازدید اماکن تاریخی و موزه‌ها بسیار تأثیرگذار است، اظهار داشت: بازدید از اماکن تاریخی و موزه‌ها در سال جاری نسبت به سال گذشته پررنگ‌تر بوده است.

ایزدی تصریح کرد: بازدید و حضور مسافران و گردشگران در محوطه‌های تاریخی گوهر تپه بهشهر، برج لاجیم و برج رسکت، مجموعه فرح‌آباد ساری، عباس‌آباد بهشهر، خانه نیما نور و موزه‌ها نسبت به ایام بارانی بیشتر شده است.

وی برنامه‌های نوروزی را بازدید از موزه‌ها، سایت موزه‌ها، برگزاری مراسم آیین نوروز خوانی در اماکن تاریخی و موزه‌ها، احیاء کردن سفره هفت‌سین در اماکن تاریخی عنوان کرد.

کد خبر 3585935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha