۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸

سرپرست تیم فوتبال صبای قم در گفتگو با مهر:

صبا با ۳ غایب به دیدار فولاد خوزستان می‌رود

صبا با ۳ غایب به دیدار فولاد خوزستان می‌رود

قم - سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم صبای قم در دیدار امروز خود برابر فولاد خوزستان بدون ۳ بازیکن اصلی خود به میدان می‌رود.

عباس دارابی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: صبا در ایام تعطیلات نوروزی بر اساس نظر کادر فنی تمرینات خوبی انجام داده و بازیکنان صبا برای بازگشت به کوران مسابقات آماده هستند.

وی افزود: صبا امروز در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر در اهواز برابر فولاد خوزستان به میدان می‌رود و این مسابقه قرار است از ساعت ۱۹ در ورزشگاه غدیر برگزار شود و امیدواریم بخت و اقبال روی خوش خود را به صبا نشان دهد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: صبا با ۳ غایب به دیدار فولاد خوزستان می‌رود که مهم‌ترین غایب صبا، جلال علی‌محمدی است که در ادامه طی دوران آسیب دیدگی خود در بازی امروز نیز قادر به همراهی صبا نیست.

دارابی بیان داشت: جلال‌الدین علی‌محمدی که در تعطیلات نیم‌فصل از ناحیه همسترینگ پای چپ آسیب دید و در تمام مسابقات بعد از آن نتوانست برای صبا بازی کند مصدومیتش بهبود نیافته و نمی‌تواند تیمش را در بازی فولاد همراهی کند.

وی عنوان کرد: مسعود حق‌جو دیگر بازیکن صباست که به دلیل کشیدگی کشاله ران توانایی حضور در بازی برابر فولاد را ندارد و سومین بازیکن غایب صبا عبدالکریم اسلامی است که به دلیل ۳ اخطاره شدن در این بازی غایب خواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: کاروان تیم فوتبال صبای قم روز جمعه به اهواز رسید و یک جلسه تمرین خود را پشت سر گذاشت اما علی دایی سرمربی صبا به نشست خبری نرسید.

دارابی خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیروزی در اهواز برابر فولاد فاصله امتیازی خود را با تیم‌های بالاتر جدول کاهش دهیم و با توجه به برد گسترش فولاد، پیروزی در بازی با فولاد برای ما اهمیت زیادی دارد.

کد خبر 3588135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha