۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۰۶

حاشیه دیدار پرسپولیس – سیاه جامگان؛

حضور محرومان در اردوی سرخپوشان/ خوش و بخش مکانی و سیاه‌جامگانی‌ها

حضور محرومان در اردوی سرخپوشان/ خوش و بخش مکانی و سیاه‌جامگانی‌ها

بازیکنان محروم تیم فوتبال پرسپولیس که نمی توانند تیمشان را در دیدار برابر سیاه جامگان همراهی کنند در اروی سرخپوشان حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های پرسپولیس تهران و سیاه جامگان مشهد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در حالی از ساعت ۱۷ آغاز  شد که پرسپولیسی ها قصد دارند در ابتدایی مسابقه یاد و خاطره هادی نورزی را گرامی بداند.

حاشیه های این مسابقه را در زیر می خوانید:

* این مسابقه در غیاب هواداران برگزار شد و سکوهای خالی ورزشگاه آزادی به نوعی به ذوق می زند.

*سوشا مکانی پس از حضور در زمین میان تعدادی از اعضای تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد حاضر شد و با آنها خوش و بش گرمی داشت.

* در شرایطی که گفته می شد الکساندر لوبانف در فهرست ۱۸ نفره پرسپولیس قرار نخواهد داشت اما این دروازه بان که تنها یک جلسه با پرسپولیس تمرین داشته امروز روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست.

* محسن بنگر و فرشاد احمدزاده که به علت محرومیت در بازی امروز پرسپولیس غایب هستند پیش از آغاز مسابقه در هتل سرخپوشان حاضر شدند و همراه این تیم، به ورزشگاه آزادی آمدند.

* ترکیب تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد برای این مسابقه به شرح زیر است: محمدحسن عین افشار، سید میثم حسینی، حمیدرضا علی عسگری، رضا شربتی، علیرضا نقی زاده، مهدی جعفرپور، مصطفی احمدی، محمد حسین کریمی، ایمان موسوی، میلاد نوری و کیل کنویا.

* از نکات جالب توجه ترکیب تیم مشهدی حضور سه بازیکن پرسپولیس یعنی حمیدرضا علی عسگری، میثم حسینی و مهدی جعفرپور در بین نفرات اصلی است.

کد خبر 3589605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha