۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۳۷

فرماندار سمنان:

بستر استقبال از کاروان تدبیر و امید در سمنان فراهم است

بستر استقبال از کاروان تدبیر و امید در سمنان فراهم است

سمنان - فرماندار سمنان با اشاره به برکات وآثار سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان و شهرستان سمنان، گفت: بستر استقبال پرشور از دکتر روحانی در زادگاهش فراهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس دانایی ظهر سه شنبه در خلال نخستین جلسه شورای اداری سمنان به میزبانی فرمانداری این شهرستان، ضمن بیان اینکه مردم استان سمنان استقبال باشکوهی از ریاست جمهوری در زادگاه خود خواهند داشت، افزود: فراهم ساختن بستر حضور فعال و پرشور اقشار مختلف جامعه به ویژه در زادگاه دکتر روحانی مطالبه همه دولت مردان و اقشار مختلف است.

وی از تشکیل ستاد استقبال مردمی از کاروان دولت تدبیر و امید در سمنان با عضویت موثران شهرستان خبر داد و ابراز داشت: چشم دشمنان انقلاب و نظام و دولت به این استقبال است چرا که مردم استان میزبان ریاست جمهوری در زادگاه خود هستند.

فرماندار سمنان با اشاره به لزوم اطلاع رسانی از خدمات دولت تدبیر و امید افزود: با توجه به برگزاری چندین جلسه کارشناسی با حضور کارشناسان و مدیران دستگاه های اجرایی در اولویت بندی پروژه های محرک توسعه شهرستان و پیگیری اتمام پروژه های نیمه تمام، جمع بندی مطالبات مردمی از سوی مدیران در بخش های مختلف برای انتقال و پیگیری توسط کارشناسان نهاد ریاست جمهوری در این سفر انجام شده و مردم شریف شهرستان نیز از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ «سامد» می توانند درخواست های خود را ارائه و با اخذ کد رهگیری موارد مرتبط را پیگیری کنند.

دانایی با تاکید این موضوع که باید از تمام ظرفیت های موجود در این سفر از جمله جذب اعتبارات برای پروژه های نیمه تمام و در راستای توسعه و آبادانی استان استفاده کنیم، گفت: جمع بندی موارد قابل پیگیری از سوی مدیران دستگاه های استانی و شهرستانی می تواند ما را به این هدف نیل دهد.

وی با اشاره به شور ایجاد شده در مردم شهرستان سمنان برای دیدار و استقبال از ریاست جمهوری، ابراز داشت: اطلاع رسانی و دعوت از اقشار مختلف در حال انجام است و ما در اردیبهشت ماه شاهد حضور پرشور و نشاط مردم استان در مراسم دیدار عمومی و مردمی دکتر روحانی ریاست جمهوری اسلامی اسران خواهیم بود.

فرماندار سمنان افزود: اعضای کمیته استقبال از ریاست جمهوری توسط استاندار سمنان منصوب شده و خوشبختانه اقدامات خوبی در دست جریان است.

دانایی در ادامه این جلسه ضمن تقدیم اعتبارنامه نمایندگی مجلس به احمد همتینماینده جدید مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه، گفت: حضور ۵۶.۶ درصدی در مرکز حوزه انتخابیه سمنان نشان دهنده این امر بود که مردم این دیار نسبت به دوره گذشته انتخابات حضور پرشورتری داشتند همچنین انسجام و وحدت بین دولت و مجلس نقطه قوتی برای آینده درخور شان ملت بزرگ ایران است که امیدواریم نمایندگان مجلس دهم بتوانند در این راه موفق عمل کنند.

کد خبر 3591352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha