۱۹ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۴۲

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس:

برجام فضایی نو را برای سرمایه گذاری و توسعه کشور به وجود آورد

برجام فضایی نو را برای سرمایه گذاری و توسعه کشور به وجود آورد

گرمسار- نماينده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، گفت: با اجرای برجام فضایی نو و جديد در كشور برای سرمايه گذاری و اقتصادی پويا گشوده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا کاتب ظهر پنج شنبه در خلال نخستین نشست شورای اداری شهرستان گرمسار در سال ۹۵، ضمن تاکید بر لزوم استفاده از فضای به دست آمده بر اثر تصویب برجام در کشور و استان سمنان، ابراز داشت: با اجرای برجام فضای جديدی در كشور پدید آمده كه بايد برای توسعه اقتصادی به دنبال منابع جديد براي سرمايه گذاری باشيم و هزينه جاری را در كشور كاهش دهيم و به فكر در آمد زايي و كاهش وابستگي به نفت در بودجه ها باشيم.

وی افزود: فرصت های پدید آمده کنونی موقعیتی مناسب را برای توسعه سرمایه گذاری در کشور و به ویژه شهرستان های گرمسار و آرادان قرار داده که با استفاده از آنها می توان پای سرمایه گذاران را به این دیار گشود.

تحقق شعار سال در گرو وفاق مسئولان و مردم

نماینده مردم گرمسار و آرادان در خانه ملت با اشاره به نامگذاری سال جديد با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، گفت: با وفاق، همدلی و اتحاد مسئولان در كشور، سال ۹۵ را می توان از لحاظ اقتصادی سال شكوفايی در جنبه های مختلف نام نهاد.

کاتب با تاکید بر اینکه بزرگترين چالش پيش روی ايران اسلامی اقتصاد و اشتغال است، بیان داشت: اقتصاد ايران اقتصادی بيمار است و مقام معظم رهبری با پيام اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل، تنها نسخه شفا بخش اين بيماری مهم در جامعه كشور را دانستند.

وی ترغيب سرمايه گذاری داخلی و خارجی در راستای بهبود فضای اقتصادی كشور را مهم دانست و افزود : بسياری از سرمايه گذاران در كشور معطل كاغذ بازی هاي اداری هستند كه بايد راه كارهای مناسبی در اين خصوص توسط مسئولان اتخاذ شود.

کد خبر 3592942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha