۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۵۹

منتخب مردم دامغان در مجلس دهم:

طرح انتقال آب خزر به سمنان در سفر رئیس جمهور مجددا مطرح می شود

طرح انتقال آب خزر به سمنان در سفر رئیس جمهور مجددا مطرح می شود

دامغان - منتخب مردم دامغان در مجلس دهم بابیان اینکه انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان یکی از طرح های پیشنهادی در سفر هئیت دولت است، گفت: این طرح مشکلات بخش کشاورزی را رفع می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل حسن بیکی عصر شنبه در نشستی با اصناف و بازاریان دامغان به میزبانی اتاق اصناف این شهرستان با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و هیئت دولت به استان سمنان، اظهار داشت: با اجرا شدن طرح انتقال آب از دریای خزر مشکل تامین آب استان برطرف می شود و شخص رئیس جمهور نیز از اجرا شدن این طرح مهم آبی حمایت و بارها برانجام آن تاکید کرده اند و استاندار سمنان هم به جد به دنبال اجرایی شدن آن است .

وی افزود: ۱۷۲ طرح از شهرستان دامغان با اعتباری معادل یک هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال برای سفر هئیت دولت پیشنهاد شده است که تصویب آنها می تواند تحولی عظیم در منطقه ایجاد کند.

مردم دامغان در استقبال از رئیس جمهور حضوری فعال داشته باشند

منتخب مردم دامغان در مجلس دهم با بیان اینکه مردم این شهرستان استقبال از رئیس جمهور در مرکز استان را با حضوری فعال ماندگار خواهند ساخت، گفت: این حضور به دشمنان نشان خواهد داد که مردم دوستدار رهبری و مسئولان خود هستند و نقشه های دشمنان را برعلیه ملت ایران که می خواهند بین مردم و مسئولان فاصله و جدایی بیاندازند را خنثی و نقش بر آب می کنند .

حسن بیکی به نقش اصناف و بازاریان در رشد و توسعه اقتصادی جامعه پرداخت و اظهار داشت: دولت می تواند حامی خوبی برای اصناف و بازاریان باشد و از سوی دیگر، این قشر می توانند در رشد و شکوفایی اقتصادی جامعه نقش آفرین باشند.

وی ادامه داد: رشد و توسعه دامغان آرزوی مردم این خطه است و باید در این راستا از تمام توان و ظرفیت ها استفاده کنیم .

تامین آب روستای محروم کوه زر ۱۲۰میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

منتخب مردم دامغان در مجلس دهم با اشاره به سفر روز گذشته مسئولان ارشد استان به شش روستای محروم جنوب دامغان، گفت: برای حل مشکل آب روستای محروم کوه زر نیازمند ۱۲۰میلیارد ریال اعتبار هستیم که برای تامین آن باید در سفر رئیس جمهور تصمیم گیری شود .

حسن بیکی افزود: آب مورد نیاز مردم محروم روستای کوه زر باید از ۳۰کیلومتری این روستا تامین شود که شرکت آب و فاظلاب روستایی استان سمنان باید در این زمینه تلاش کند تا مشکل مردم این روستا برطرف شود .

وی ادامه داد: باید روستاهای ما در تمامی بخش ها توسعه یابند که تامین آب و تقویت بخش کشاورزی می تواند بستر رشد و توسعه را فراهم کند  و در این راستا دولت باید نهایت همراهی و همکاری را داشته باشد .

کد خبر 3594307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha