۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۳۵

پس از ۳۵ سال؛

«قصه‌های من و بابام» رنگی می‌شود

«قصه‌های من و بابام» رنگی می‌شود

«قصه‌های من و بابام» از آثار پرفروش کودک و نوجوان است که پس از ۳۵ سال با تصاویر رنگی از سوی واحد کودک و نوجوان انتشارات فاطمی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اوایل دهه٦٠، مجموعه‌ای سه جلدی با نام «قصه‌های من و بابام» به بازار کتاب ایران راه پیدا کرد. در کنار نام نویسنده این مجموعه نوشته شده بود: بازپرداخت ایرج جهانشاهی.

جهانشاهی براساس کاریکاتورهای کتاب داستان‌های کوتاهی خلق کرده بود که به معرفی بیشتر و بهتر نویسنده کتاب انجامید. حالا با گذشت سال‌ها اثر اریش ازر در تمام دنیا و ایران مخاطبان خود را پیدا کرده تا آنجا که پس از گذشت سی و پنج سال، همچنان این مجموعه از آثار پرفروش ادبیات کودک در ایران است.

ایرج جهانشاهی  نویسنده، مترجم، ویراستار و از پایه‌گذاران ساده‌نویسی برای کودکان بود. او همچنین در کارنامه حرفه‌ای خود، سرپرستی شورای ویراستاری فرهنگنامه کودک و نوجوان را نیز ثبت کرده است.

به زودی قرار است کتاب «قصه‌های من و بابام» که او  بازپرداخت آن را برعهده داشته است در قالبی متفاوت منتشر شود. این کتاب مصور که پیش از این سیاه و سفید بوده است قرار است در ایران و جهان به صورت رنگی در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.

کد خبر 3594669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha