۲۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۲۷

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان:

مراکز «شهربانو» در مناطق حاشیه‌نشین لرستان احداث شوند

مراکز «شهربانو» در مناطق حاشیه‌نشین لرستان احداث شوند

خرم آباد - مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان خواستار احداث مراکزی تحت عنوان «شهربانو» در مناطق حاشیه نشین استان شد.

 به گزارش خبرنگار مهر، لیلا سلاحورزی ظهر شنبه در جلسه ستاد مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان با اشاره به اینکه بانوان بیشترین قربانیان آسیب های اجتماعی هستند، اظهار داشت: تاوان آسیب های اجتماعی بر گردن زنان خانواده بوده و این قشر بسیار آسیب پذیرند.

وی به وجود دو مرکز مشاوره در سطح استان اشاره کرد و گفت: این مراکز در شهرستان های خرم آباد و بروجرد بوده که مشاوره های پیش از ازدواج و پیش از طلاق ارائه می دهند.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان خواستار افزایش مراکز مشاوره استان شد و افزود: لازم است با ایجاد مراکز مشاوره در شهرهای کوهدشت، نورآباد و دورود تعداد آن ها از دو مرکز به پنج مرکز افزایش یابد.

سلاحورزی همچنین خواستار احداث مراکزی تحت عنوان «شهربانو» در مناطق حاشیه نشین استان شد و گفت: لازم است برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین استان مراکزی تحت عنوان شهربانو ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در مراکز حاشیه نشین استان هیچ مجتمع تفریحی برای بانوان وجود ندارد، افزود: یکی از گروه هایی که در استان دچار مشکل شده اند بانوان بدسرپرست یا زنان مطلقه جوان هستند که آسیب های جدی ان ها را تهدید می کند.

سلاحورزی گفت: لازم است طی امسال بازارچه های دائمی مختص زنان بدسرپرست و مطلقه در سطح استان ایجاد شود بطوریکه در این بازارچه ها تنها تولیدات این بانوان عرضه شود.

کد خبر 3600103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha