۳۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد:

نجات کودک ۷ ساله گمشده در طوفان

نجات کودک ۷ ساله گمشده در طوفان

بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: کودک ۷ ساله ای که بر اثر طوفان مفقود شده بود با تلاش ۱۴ ساعته امداد گران به آغوش خانواده بازگردانده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان جنوبی جواد خامسان با اعلام این خبر بیان داشت: بعدازظهر روز دوشنبه اهالی روستای چاه عشایری و نیروهای کلانتری شهرستان سربیشه در تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر از گم شدن دختر بچه ۷ ساله خبر دادند.

وی افزود: به محض اطلاع از این خبر دو تیم عملیاتی هلال احمر سربیشه وارد عمل شده و عملیات جستجو و نجات در کویر را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه این عملیات ۱۴ ساعت به طول انجامید، گفت: ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه صبح سه شنبه بود که صدای صلوات و خوشحالی امدادگران از دل کویر شنیده شد و عده زیادی از مردم که به محل حادثه آمده بودند را خوشحال کرد.

خامسان افزود: این کودک که همراه برادرش مراقب گله گوسفند بودند، طی طوفانی که ۲۰ دقیقه به طول انجامیده بود مسیر را گم کرده و مفقودشد که با تلاش نجاتگران هلال احمر، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و نیروهای مردمی بعد از ۱۴ ساعت تلاش نفس گیر در ۳۵ کیلومتر دورتر از محل مفقودی پیدا شد.

کد خبر 3602704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha