۳۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۲۰

از طریق ویدئو کنفرانس؛

ورزشگاه ۱۵هزار نفری سمنان توسط رئیس جمهور افتتاح شد

ورزشگاه ۱۵هزار نفری سمنان توسط رئیس جمهور افتتاح شد

سمنان - رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه بیست وششمین سفر استانی به سمنان، ورزشگاه ۱۵هزار نفری این شهرستان را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن روحانی در ادامه نخستین سفر استانی هیئت دولت در سال ۹۵، باحضور در شورای اداری استان سمنان، به میزبانی استانداری این استان، ورزشگاه ۱۵هزار نفری شهرستان سمنان را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

وزیر ورزش و جوانان در خلال افتتاح این ورزشگاه به خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه ورزشگاه ۱۵هزار نفری سمنان در زمینی به وسعت ۳۲هکتار و زیربنای ۱۷هزار و ۵۰۰متر توسط رئیس دولت یازدهم افتتاح شد، گفت: این مجموعه با بازی دو تیم فوتبال سمنانی افتتاح شد.

محمود گودرزی همچنین با اشاره به اینکه این ورزشگاه قرار بود با بازی تیم ستارگان جام جهانی یا تیم هنرمندان با تیم منتخب سمنان افتتاح رسمی شود که محقق نشد، اما با برگزاری رقابت دوستانه بین تیم هف و شهرداری سمنان صورت گرفت، ابراز داشت: آغاز عملیات اجرایی این ورزشگاه به سال۸۴ باز می گردد و تا کنون برای تکمیل آن ۳۶۵میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی افزود: افتتاح این ورزشگاه می تواند در ارتقاء زیرساخت های ورزشی استان و شهرستان سمنان نقش بسزایی ایفا کند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین گفت: نگاه دولت یازدهم به مقوله ورزش و جوانان، نگاه ویژه ای است که این مهم طی دو سال و نیم روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به وضوح دیده می شود.

گودرزی درباره اشاعه زیرساخت های ورزشی در استان های کشور نیز توضیح داد: با وجود کاهش درآمدهای دولت و مشکلات اقتصادی سعی وزارت ورزش و جوانان همواره بر تکمیل پروژه ها و اشاعه زیرساخت های ورزشی به ویژه در استان هایی است که کمتر از این امکانات برخوردار هستند.

ورزشگاه ۱۵هزار نفری سمنان دارای مدرن ترین امکانات ورزشی کشور از جمله زمین چمن استاندارد، پیست دو و میدانی، اتاق داروان، سالن رختکن، سالن وارم آپ، پارکینگ، سرویش بهداشتی، ورودی و خروجی مجزا، سکو و صندلی استاندارد و باشگاه بدنسازی است.

کد خبر 3603093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha