۳۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۴۷

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکیدکرد:

لزوم داشتن برش استانی برای مبارزه با مواد مخدر

 لزوم داشتن برش استانی برای مبارزه با مواد مخدر

زنجان- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر لزوم داشتن برش استانی برای برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی ظهر سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در محل استانداری زنجان افزود: موضوع مبارزه مواد مخدر و پیشگیری از شیوع آن در جامعه وظیفه همگانی است.

وی اظهار کرد: به‌منظور پیشگیری هرچه بهتر و نتیجه بخش از شیوع مواد مخدر باید برش استانی در برنامه‌های طراحی شده در این زمینه باشد و با توجه به اینکه در این حوزه سند جامع پیشگیری کشوری تدوین‌شده است باید برش استانی این هم تدوین شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: پیشنهاد این است که از سند جامع، برش استانی مشخص شود و دستگاه‌ها برنامه‌های عملیاتی را بر این اساس انجام دهند.

مصائبی تأکید کرد: استفاده از تمام ظرفیت های دستگاه های اجرایی برای امر پیشگیری از اعتیاد برنامه‌ریزی لازم و مدیریت‌شده در دستور کار قرار گیرد.

وی به تمدید اجرای برنامه پنجم توسعه اشاره کرد و افزود: در صورت ابلاغ برنامه ششم توسعه باید بر اساس این برنامه در این زمینه طرح ها تدوین شود و اگر این برنامه ابلاغ نشده می‌توان بر اساس برنامه پنجم توسعه اقدامات را در راستای امر مبارزه با مواد مخدر انجام داد.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مواد مخدر و اعتیاد به عنوان اصل مهم در انحراف جوامع بشری مطرح است یادآور شد: با مشارکت عمومی می‌توان جلوی توسعه اعتیاد به مواد مخدر را گرفت.

کد خبر 3603151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha