۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰

پژمانی نوری در گفتگو با مهر؛

خاطرات زیادی با مهرداد داشتم/باور ندارم اولادی دیگر در ملوان نیست

خاطرات زیادی با مهرداد داشتم/باور ندارم اولادی دیگر در ملوان نیست

هافبک تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با بیان اینکه روزهای خوبی را با اولادی در دوران فوتبالی سپری کردیم، گفت: خاطرات خوبی با مهرداد دارم و هنوز نمی‌توانم باور کنم او دیگر در بین ما نخواهد بود.

پژمان نوری در گفتگو با خبرنگار مهر، با ابراز تاسف از درگذشت نابهنگام مهرداد اولادی گفت: هنوز در شوک از دست دادن هادی نوروزی بودیم که مهرداد هم به آن اضافه شد. وقتی به ما خبر دادند ما در حال تمرین بودیم و با شنیدن این خبر دنیا بر سرم خراب شد و تمام بازیکنان ملوان نمی توانستند باور کنند مهرداد که تا دو روز پیش با ما تمرین می کرد و برای مداوا به تهران آمده بود، به یکباره از بین ما جدا شود و دیگر به ملوان بندر انزلی برنگردد.

هافبک ملوان در ادامه افزود: ما سال ها بود که با یکدیگر دوست بودیم و خاطرات تلخ و شیرینی با هم داشتیم و روزهای خوب و بدی را با یکدیگر پشت سر گذاشتیم و هنوز نمی توانم باور کنم که دیگر مهرداد را نخواهم دید.

وی در ادامه تاکید کرد: امیدوار هستم که پدر مهرداد که داغ بزرگی را متحمل شده، من را هم به عنوان پسر خود قبول داشته باشد و مطمئن باشد هر کاری از دستم بربیاید، برای آرامش این خانواده انجام خواهم داد، هر چند که می‌دانم آنها داغ بزرگی را متحمل شدند و این داغ هرگز از یاد آنها نخواهد رفت.

نوری در پایان و در پاسخ به این پرسش که چرا دیگر بازیکنان ملوان در مراسم تشییع حضور پیدا نکردند، توضیح داد: متاسفانه با توجه به اینکه فردا باید از هفته بیست و هفتم لیگ به میدان برویم و سازمان لیگ بازی ما را به تعویق نینداخت، تنها من و مدیرعامل باشگاه به عنوان نماینده تیم ملوان بندرانزلی در مراسم حضور پیدا کردیم تا شاید بتوانیم مرهمی بر دل داغ دیده خانواده اولادی باشیم.

کد خبر 3604429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha