۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۰۴

سرمربی استقلال خوزستان:

تساوی برابر گسترش فولاد در تبریز نتیجه خوبی است

تساوی برابر گسترش فولاد در تبریز نتیجه خوبی است

تبریز – سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به از دست دادن دو امتیاز حساس برابر گسترش فولاد گفت: تساوی برابر گسترش فولاد در تبریز نتیجه خوبی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی عصر جمعه در نشست خبری بعد از بازی گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران افزود: بازی خیلی خوب و باکیفیتی برگزار شد و دو تیم فوتبال زیبایی ارائه دادند و تماشاگران نیز از این بازی لذت بردند.

وی سپس با اشاره به اینکه در این بازی هر دو تیم می توانستند پیروز شوند، ادامه داد: موقعیت های گل هردو تیم از دست رفت و هر دو تیم به یک امتیاز رضایت دادند.

ویسی با بیان اینکه کیفیت زمین بسیار مناسب بود، گفت: این امر باعث شد تا کیفیت بازی خیلی خوب باشد.

سرمربی استقلال خوزستان با تاکید بر برتری تیم گسترش فولاد تبریز در نیمه دوم اظهار داشت: آنها در نیمه دوم موقعیت های خوبی داشتند که ما بازی را کنترل کردیم و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه امروز هر دو تیم می توانستند پیروز شوند، گفت: هدف ما کنترل خط حمله خوب گسترش فولاد بود که به این مهم رسیدیم و خط دفاعی ما امروز خوب کار کرد.

دو تیم گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان در چارچوب رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان گلی درپی نداشت.

کد خبر 3605058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha