۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان طبس:

نرم افزار « طوفان شن» در طبس رونمایی می شود

نرم افزار « طوفان شن» در طبس رونمایی می شود

بیرجند- مسئول فرهنگی اجتماعی بسیج سپاه شهرستان طبس از رونمایی نرم افزار « طوفان شن» همزمان با سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس در پنجم اردیبشهت‌ماه جاری خبر داد.

داود ابراهیم زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این نرم افزار با هدف معرفی حادثه طبس و شکست خفت بار امریکا به نسل نو طراحی شده است.

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده سپاه طبس در مراسم پنجم اردیبشهت، بیان کرد: در گرامیداشت این روز که عملیات نظامی آمریکا به خواست خداوند در صحرای طبس شکست خورد، هرساله برنامه هایی پیش بینی می شود.

ابراهیم زاده از برپایی نمایشگاه «استکبار ستیزی» در صحرای طبس خبر داد و گفت: در این نمایشگاه به بیان توطئه ها و جنایت های امریکا  پرداخته شده است.

وی با اشاره به دیگر برنامه های فرهنگی این مراسم، بیان کرد: همچنین در این روز بزرگ، ۵۰۰ بروشور در بین بازدید کنندگان و شرکت کنندگان نیز توزیع می شود.

مسئول فرهنگی اجتماعی بسیج سپاه شهرستان طبس ادامه داد: در این بروشور ها مطالبی مانند چگونگی شکست آمریکا به وسیله طوفان شن بیان شده است.

وی تقدیر از خانواده های شهید «منتظر قائم»، شهید «باقری» و شهید «رحیمی» را از دیگر برنامه های پیش بینی شده دانست و گفت: باید رشادت های همه شهیدان اعم از تنها شهید حلادثه طبس به گوش جهانیان برسد.

ابراهیم زاده با تاکید بر اینکه باید این حادثه سال ها در اذهان مردم زنده بماند، افزود: برگزاری اینگونه مراسمات گامی بزرگ در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید منتظر قائم و همچنین شکست امریکا در صحرای طبس است.

وی ادامه داد: تلاش ما نیز بر این است که مراسم گرامیداشت حادثه پنجم اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ بیش از گذشته بهتر و باشکوه تر انجام شود.

کد خبر 3605357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha