۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۲۳

مدارس شمال تهران کارگاه های آموزشی، سامانه ۱۸۸۸ شدند

مدارس شمال تهران کارگاه های آموزشی، سامانه ۱۸۸۸ شدند

با هدف توسعه و تعمیق نظارت همگانی و افزایش مشارکت شهروندی در سطح منطقه یک و ارتقاء فرهنگ نظارت در بین اقشار جامعه ۱۵ دوره آموزشی در سال گذشته در مدارس شمال تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سینا فرنوس رییس سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهرداری منطقه یک با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: درسال گذشته بیش از ۱۵ کارگاه آموزشی سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ در مدارس شمال تهران برای بیش از ۵۵۰ دانش آموز برگزار شد.

وی گفت: کارشناسان اداره آموزش و مشارکت شهروندی وکارشناسان سامانه ۱۸۸۸ منطقه به طور مشترک در این کلاس ها و جلسات آموزشی که در مدارس برگزار می شود حضور می یابند و نسبت به معرفی همه جانبه سامانه  نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهرداری تهران و ظرفیت ها و کارکردهای آن برای دانش آموزان اقدام می نمایند .

این مقام مسئول تصریح کرد: در سال جاری نیز این دوره های آموزشی در مدارس ادامه می یابد که طبق پیش بینی های انجام شده سعی خواهیم نمود تا پایان سال سایرکارگاه ها و دوره های آموزشی را در مدارس برگزار کنیم .

فرنوس با اشاره به عملکرد سال گذشته این سامانه تصریح کرد: تعداد پيام هاي دريافتي این سامانه در سال گذشته ۲ هزار و ۹۶۳ پيام بوده که  از اين تعداد بیش از ۹۰ درصد به نتيجه نهايي رسيده به طوری که  درصد رسيدگي كمي منطقه ۹۲.۹ درصد و  رسيدگي كيفي ۸۱.۵  درصد بوده که با مشارکت بیشتر مدارس شاهد تحول در ارائه پیام ها و اداره شهر خواهیم بود.

کد خبر 3606900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha