۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۵۸

مديرعامل شهربان در جمع سراكيپ هاى معبربانان تهران:

عملکرد معبربانان محل قضاوت شهروندان درباره مدیریت شهری است

عملکرد معبربانان محل قضاوت شهروندان درباره مدیریت شهری است

مديرعامل شهربان شهردارى تهران در جمع سراكيپ هاى معبربانان تهران تاكيد كرد: معبربانان، ويترين و جلوپنجره مجموعه مديريت شهرى به شمار مي‌روند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالقاسم چيذرى در جمع سراكيپ هاي معبربانان شهر تهران با تاكيد بر ضرورت اجراى بي كم و كاست طرح انضباط شهرى در راستاى "اقتصاد مقاومتى؛ اقدام و عمل" گفت: رفع سدمعبر، جمع آورى بساط گستران و مقابله با اراذل خيابان فروش و مافياى بساط گسترى، جزو وظايف ذاتى شهربان شهردارى تهران است.

وي با بيان اينكه "يكي از تبعات فعاليت مافياي بساط گسترى و خيابان فروش ها، اخلال در نظم اجتماعي و انضباط اقتصادى شهر تهران است"، اظهار داشت: معبربانان، پاسداران حفاظت از حريم معابر عمومى هستند و هرگونه كوتاهى معبربانان در انجام وظايف خويش، نظم شهر را به هم خواهد ريخت و شهر بي نظم، بستر رشد تخلفات و قانون شكني ها خواهد بود.

چيذرى با تاكيد بر اينكه "معبربانان، مجريان اجراى قانون هستند"، ادامه داد: معبربانان به عنوان ويترين و جلوپنجره شهردارى و مجموعه مديريت شهرى، جايگاه ويژه و رسالت حساس و خطيرى دارند؛ از اين رو، بايد با دقت و وسواس، مراقب رفتار و عملكرد خود باشند زيرا از كوچكترين تا بزرگترين حركت و رفتار معبربانان به حساب مديريت شهرى نوشته خواهد شد.

مديرعامل شهربان شهردارى تهران، تصريح كرد: پاكدستى، مديريت تنش، كنترل خشم، قانونمدارى و اجراى قاطعانه قانون بايد جزو شاخصه هاى معبربانان باشد تا رسالت خدمت به شهروندان عزيز از مسير منحرف نشود.

چيذرى گفت: در كنار شهروندان فهيم و قانونمدارى كه به قوانين احترام ميگذارند و با يك تذكر ساده، رفع سدمعبر ميكنند، اراذل و اوباش قانون شكني هم هستند كه با يك تذكر ساده معبربانان، با سلاح هاي سرد به نيروهاى معبربان حمله كرده و مجروحشان مي كنند؛ اينجاست كه هنر بزرگ معبربانان بايد مديريت تنش و درگيري باشد تا از پيچيده شدن حوادث، جلوگيرى شود.

کد خبر 3607849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha