۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۵۵

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

ایران تمامی تعهدات برجام را عمل کرد/دشمن در باطن با ما خصومت دارد

ایران تمامی تعهدات برجام را عمل کرد/دشمن در باطن با ما خصومت دارد

دماوند-عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:جمهوری اسلامی ایران در جریان توافق هسته ای، ۱۱ تعهد نقد را انجام داد اما دشمن تنها در بیان همراه ماست و در باطن با نظام اسلامی خصومت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر چهارشنبه و در واپسین ساعات تبلیغات انتخاباتی، همایش بزرگ اصولگرایان شهرستان دماوند با حضور جریانات و گروه های مختلف اصولگرایی برگزار شد.

سید حسین نقوی حسینی در حاشیه برگزاری این همایش با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه استان تهران اظهار داشت: باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات می تواند پیام روشنی را به دشمنان انقلاب اسلامی بدهد.

وی با اشاره به این نکته که عزت و اقتدار کنونی نظام اسلامی، مرهون خون مطهر شهداست، ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی با تقدیم بهترین سرمایه خود برای حفظ نظام اسلامی ایستادند و اجازه ندادند که ملت ایران ذلیل شوند.

نقوی با تجلیل از برخی شخصیت های بزرگ تاریخ مبازراتی ملت ایران گفت: شهیدانی نظیر نواب صفوی و مدرس با نثار خون مطهرشان، اجاز ندادند که ملت ایران ذلیل شود و امروز باید همه ما از عزت و اقتدار ایران اسلامی دفاع کنیم.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت های مکرر دانشمندان ایرانی در زمینه هسته ای یادآور شد: پیشرفت دانشمندان ایرانی در انرژی هسته ای باعث تعجب دشمنان انقلاب اسلامی شد و این موفقیت ها مرهون خون مطهر شهدای این عرصه است.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در جریان توافق هسته ای، ۱۱ تعهد نقد را انجام داد به طوری که آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که ایران بیش از تعهداتش، به وظیفه خود عمل کرده است اما دشمن در بیان همراه ماست و در باطن با نظام اسلامی خصومت دارد.

 

کد خبر 3609705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha