۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۰:۱۵

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

فعالیت ۵۶۰۰نفر عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در دورود و ازنا

فعالیت ۵۶۰۰نفر عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در دورود و ازنا

خرم آباد - فرماندار شهرستان دورود از پیش بینی پنج هزار و ۶۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات در حوزه انتخابیه دورود و ازنا خبر داد.

ماشالله نعمتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دورود و ازنا اظهار داشت: در مرحله اول در این حوزه انتخابیه با تعامل و همکاری بین عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات بزرگی با همکاری و حضور گسترده مردم داشتیم.

وی با بیان اینکه در مرحله اول انتخابات ۱۷ نفر نامزد انتخاباتی داشتیم و رقابت تنگاتنگی بین کاندیداها وجود داشت گفت: خوشبختانه این انتخابات به صورت باشکوهی برگزار و دو نفر از این کاندیداها به مرحله دوم راه پیدا کردند.

فرماندار شهرستان دورود با بیان اینکه میانگین مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرحله اول ۶۸ درصد بوده است، بیان داشت: در مرحله دوم شهرستان دورود به عنوان مرکز حوزه انتخابیه و شهرستان ازنا به عنوان حوزه فرعی هستند که در مجموع ۱۸۸ شعبه اخذ رای در این دو شهرستان پیش بینی شده است.

نعمتی همچنین واجدین شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه دورود و ازنا را ۱۸۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: همچنین عوامل اجرایی که کار برگزاری انتخابات را در این حوزه انتخابیه بر عهده دارند پنج هزار و ۶۰۰ نفر هستند.

وی گفت: حدود چهار هزار نفر در شهرستان دورود و هزار و ۶۰۰ نفر نیز در شهرستان ازنا کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

کد خبر 3610884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha