۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۱:۱۰

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

قطعه قطعه می شویم اما دست از تبعیت ولایت فقیه برنمی داریم

قطعه قطعه می شویم اما دست از تبعیت ولایت فقیه برنمی داریم

کرمان - نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: پیام جوانان ما به دنیا این اسلام این است که قطعه قطعه می شویم اما دست از تبعیت ولایت فقیه برنمی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیرازی عصر پنجشنبه در اولین سالگرد شهادت سردار حسین بادپا با گرامیداشت یاد این شهید بزرگوار، اظهار کرد: سردار بادپا شهید دو میدان جنگ هشت ساله نبرد با تروریسم و مدافعین حرم بود.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) اظهار کرد: حضرت امیراامیرالمومنین (ع) فردی را دیدند که با وجود سفیدی محاسن چابک بود؛ حضرت علت این چابکی را پرسیدند که پیرمرد در پاسخ گفت علت سفیدی محاسنم اطاعات از شما، رهبری و حمایت دین بوده و روحیه و چابکی ام نیز برای این است که در مسیر نابودی دشمنان تو بکار ببرم و لزره بر اندام دشمنانت بیاندازم و هر قدرت و توانی دارم در مسیر تو خرج می کنم.

حجت الاسلام شیرازی ادامه داد: این حدیث ماجرای مردان مردی را تبیین می کند که زندگی خود را خرج دین و ولایت کردند و مجاهدان جبهه نبرد هشت ساله نیز اینگونه اند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: شهید بادپا نیز اینگونه بود و محاسن خود را در مسیر تبعیت از ولایت و به عشق شهادت سفید کرد.

وی گفت: شهید بادپا بعد از جنگ و در روزهای آخر عمر خود نیز همینگونه بود و انسان در وجود او مشاهده می کرد که هستی خود را برای تبعییت از ولایت و احیا دین در جامعه انسانی و بشری گذاشته است.

حجت الاسلام شیرازی عنوان کرد: شهید بادپا در سن 15 سالگی راهی جبهه جنگ شد و تا پایان نیز در مسیر تبعیت از ولایت مرد میدان جنگ بود و جان خود را فدای اسلام کرد.

وی با اشاره به اینکه براساس احادیث چنانچه فردی که خداوند برای شهادت مشخص می کند کوچکترین خطایی مرتکب شود زمان شهادتش به تاخیر می افتد، افزود: فرد باید آب دیده و به درجه والای شهادت نائل شود تا درب های شهادت به روی او گشوده شود.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه « شهدای حرم و شهدای ارزشمند دفاع مقدس جز اولیاء الهی هستند»، گفت: قبل از عملیات والفجر هشت شهید بادپا در منطقه عملیاتی ماموریت داشت سرعت آب و جزر و مد در اروند را اندازه بگیرد تا شبی که سرعت آب در کمترین حد باشد را برای عملیات در نظر بگیرند؛ اما یکی از شبها که نوبت شهید بادپا بود خواب می رود و زمانی که بیدار می شود حدود اندازه آب و جزر و مد را می نویسد.

وی ادامه داد: به دنبال این ماجرا شهید یوسف اللهی می گوید که بادپا در جنگ شهید نمی شود؛ بعد از عملیات والفجر هشت حسین بادپا از این ماجرا مطلع می شود از آن روز به عشق شهادت تلاش می کند.

حجت الاسلام شیرازی عنوان کرد: ارتباط عمیق بعد از شهادت شهید یوسف اللهی با شهید بادپا ایجاد می شود و سال ها تلاش می کند و 30 سال از حادثه اروند تا روز شهادت شهید بادپا می گذرد و در این سال ها بارها امتحان می شود تا مشخص شود چقدر پای آرمان های خود و آرزوی خود که شهادت است ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: شهید بادپا بسیار تلاش کرد و دیگر طاقت نداشت شبانه روز اشک می ریخت و التماس می کرد.

وی ادامه داد: او به سردار سلیمانی و برخی از کسانی که در ارتباط با سوریه بودند التماس کرد که او را به سوریه بفرستند تا بتواند در مقطعی که درب شهادت باز شده است به آرزوی خود برسد.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه بالاخره این شهید بزرگوار به سوریه راه یافت و مجاهد مدافع حرم شد، افزود: شهید بادپا در سال 93 مجروح شد و وضعیت جراحتش سنگین بود او در این حالت می گفت « این تیر مرا آماده کرده است، نمی دانید زمانی که گلوله به بدن من صابت کرد چقدر شیرین بود».

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: مردان مرد اینگونه اند مردانی که جراحت و اسارت را به سخره می گیرند؛ اینها شبانه روز تلاش می کنند خود را به خدا نزدیک تر کنند.

وی ادامه داد: شهید حسین بادپا اگر شکسته شد به دلیل در آرزوی شهادت بودن است؛ 30 سال درب خانه شهدا را زد و گاهی به شیراز و بر سر قبر شهید جاویدی می رفت و برای امضاء شهادت نامه اش التماس می کرد.

حجت الاسلام شیرازی گفت: پیام شهدای حرم است این است که «ما سر از پا نمی شناسیم و در مسیر مرگ سرخ لحظه شماری می کنیم».

وی عنوان کرد: چیزی جز حمایت از دین، انقلاب، ولایت فقیه و امام خامنه ای نمی توانست شهید بادپا را آرام کند.

حجت الاسلام شیرازی گفت: عاشقان الهی وقتی به خدا وصل شوند از همه چیز می برند و چیزی جز شهادت آنها را آرام نمی کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان بدانند عاشقان شهادت در ایران کم نیستند؛ افزود: یکی از فرزندان شهدا در آیین تشییع شهید الله دادی به فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت که از قول ما به سردار سلیمانی بگویید که گرچه الله دادی ها رفته اند اما تنها نیستید و ما مانند شیر پشت سر سردار سلیمانی ایستاده ایم.

وی گفت: عشق و علاقه ملت ایران به سردار سلیمانی این پیام را به دشمن می دهد که مردم ایران و امت اسلامی جهان مدافع ارزش ها، جهاد و عاشق شهادند.

حجت الاسلام شیرازی عنوان کرد: مردم به کسی مباهات و عشق می ورزند که حاضر است هستی خود را در طبق اخلاص بدهد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در آیین تشییع شهدای حرم، افزود: این حضور این پیام را به افرادی که در داخل تصور می کنند که مردم تسلیم استکبار می شوند و به دشمنان می دهد که ما پای انقلاب ایستاده ایم؛ مقام و پول نمی خواهیم و هستی و جان خود در این راه می دهیم.

وی گفت: روحیه شهادت طلبی مربوط به ایران نیست و شهدای ما امروز انقلاب را صادر کردند و صدور انقلاب به معنای صدور فرهنگ جهادی و شهادت طلبی است.

وی اظهار کرد: جوانان ما پای ولایت ایستاده اند و نمی گذارند پرچم انقلاب روی زمین بیفتد و ندا و فریادشان این است قطعه قطعه می شویم اما دست از تبیعت از ولایت و امام خامنه ای برنمی داریم.

حجت الاسلام شیرازی گفت: جوانان می گویند پای انقلاب و نظام ایستاده ایم؛ سختی و تحریم سهل است در این راه جان می دهیم ما شاگردان مکتب امام حسین ابن علی (ع) هستیم

در این آیین از سند هویتی سردار حسین بادپا رونمایی شد.

کد خبر 3611377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha