۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۲۴

امام جمعه بشرویه:

رزمایش راهیان بیت المقدس نمایش گوشه‌ای از اقتدار بسیجیان بود

رزمایش راهیان بیت المقدس نمایش گوشه‌ای از اقتدار بسیجیان بود

بشرویه – امام جمعه بشرویه با اشاره به برگزاری رزمایش راهیان بیت المقدس گفت: باردیگر بسیجیان با برگزاری رزمایش گوشه ای از اقتدار و قدرت خود را به رخ دشمنان این مرز و بوم کشیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس الدین خطیب جمعه شهرستان بشرویه در خطبه‌های این هفته شهرستان ضمن تبریک عید بزرگ اسلام، مبعث حضرت رسول اکرم (ص) گفت: در دوران جاهلیت، مسیر توحید انحراف داشت و گروهی بت پرست شده بودند که بت‌هایی همچون سنگ را می‌پرستیدند و در خانه کعبه نیز آن‌ها را نگهداری می‌کردند.

وی افزود: دین و اسلام ناب محمدی به آسانی بدست نیامده و دوران سختی راسپری کرده است بطوری که درتاریخ قبل و بعد اسلام افراد جاهل، اعمالی زشت چون زنده به گور کردن دختران را انجام می‌دادند.

امام جمعه بشرویه ادامه داد: پیامبر اسلام در طول زندگانی خود با شرک و بت پرستی مبارزه کرد و دین اسلام و یکتاپرسی را با کمک ولی امر مؤمنین ترویج داد.

حجت الاسلام شمس الدین نیز به حقوق همسر و جایگاه زنان هم اشاره داشت و گفت: در آن زمان نسبت به حقوق زن و همسر ظلم می‌شد که در حدیثی از رسول اکرم (ص) خطاب به مردان جاهل آن دوران گفتند خشم خداوند برمردی باد که همسر خود را مورد آزار و اذیت قراردهد.

خطیب این هفته شهرستان بشرویه در ادامه به روز ماما و نقش آنان نیز اشاره کرد و افزود: بایستی خدمات و زحمات ماما و پرسنل زایشگاه را تقدیر کرد چرا که برای سلامتی مادر و فرزندان تلاش بسیاری دارند.

وی همچنین در ادامه بمناسبت‌های هفته و رزمایش بزرگ راهیان بیت المقدس هم اشاره‌ای داشت و گفت: باردیگر بسیجیان و گردان‌ها با برگزاری رزمایش اقتدار و قدرت خود را به رخ دشمنان این مرز و بوم کشیدند.

حجت الاسلام شمس الدین ضمن تبریک روز شورا و شهروند نیز افزود: شورا‌ها نماینده مردم در هر شهر هستند و با پشتوانه حمایت مردمی در جهت عمران و آبادانی شهر تلاش می‌کنند.

امام جمعه بشرویه از زحمات پرسنل زحمتکش شهرداری و شورای بشرویه تشکر کرد و گفت: شهر بشرویه امسال با نصب المان‌ها، نقاشی روی دیوار‌ها، رنگ آمیزی جداول، گلکاری و... چهره‌ای زیبا برای آغاز سال جدید به شهر بخشیدند.

روز خلیج فارس، روزکار و کارگر و روز معلم از دیگر مناسبت‌های هفته بود که امام جمعه شهرستان بشرویه به آن اشاره کرد.

کد خبر 3611782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha