۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

نجات جوان ۲۳ ساله از رودخانه بیشه

نجات جوان ۲۳ ساله از رودخانه بیشه

خرم آباد - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان گفت: یک جوان ۲۳ ساله که در رودخانه بیشه به دام افتاده بود نجات پیدا کرد.

محمد دارایی در گفتگو با خبرنگار مهر تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: عصر روز گذشته یک جوان اهل معمولان که به قصد شنا از تاج آبشار بیشه به درون رودخانه می پرد در رودخانه به دام می افتد.

وی افزود: فرد مورد نظر بعد از اینکه خود را به درون رودخانه می اندازد توان خارج شدن از آب را ندارد و در لای یک سنگ در وسط رودخانه به دام می افتد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: به علت بارندگی چند روز گذشته و شدت آب فرد مورد نظر توان خارج شدن از رودخانه را ندارد و از این رو از طریق سامانه ۱۱۲ این حادثه به نجات گران جمعیت هلال احمر لرستان اطلاع داده می شود.

دارایی عنوان کرد: بعد از اطلاع ار وقوع این حادثه بلافاصله تیم امداد سیلاب به منطقه اعزام و بعد از یک ساعت تلاش و نصب کارگاه موفق می شوند فرد جوان را نجات و به کنار رودخانه انتقال دهند.

وی گفت: سامانه ندای امداد ۱۱۲ جمعیت هلال احمر لرستان در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به نیازمندان برای پوشش خدمات امدادی به آسیب دیدگان است.

کد خبر 3612505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha