۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۳۸

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر:

اسکیت‌باز سرعتی ملایر اردو نشین مسابقات جهانی ایتالیا شد

اسکیت‌باز سرعتی ملایر اردو نشین مسابقات جهانی ایتالیا شد

همدان- مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: امیر صفری اسکیت کار سرعت ملایر اردو نشین مسابقات جهانی ایتالیا شد.

مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت اسکیت‌باز سرعتی ملایر اظهار داشت: زمان برگزاری رقابت‌های اسکیت سرعت دسته‌های آزاد کشوری از سوی کادر فنی تیم ملی بیان و اسامی ورزشکاران دعوت‌شده به این اردو در دو رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان اعلام شد.

وی افزود: بر این اساس در رده سنی بزرگ‌سالان نام امیر صفری اسکیت باز سرعت استان همدان و از افتخارات اسکیت شهرستان ملایر به چشم می‌خورد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره ظرفیت اسکیت‌باز ملایری گفت: صفری قبل از این نیز به‌عنوان بازیکن تیم ملی در مسابقات چین حضورداشته است.

رضایی عنوان کرد: نخستین اردوی تيم ملى اسکیت سرعت ایران در سال ۹۵ از امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه به میزبانی ایلام و به مدت ۶ روز برگزار می‌شود و امیر صفری در این اردو حاضر و خود را برای حضور در مسابقات جهانی ایتالیا و انتخاب از سوی کادر فنی آماده‌تر می‌کند.

وی با اشاره به دعوت از دارو تکواندو ملایر برای قضاوت در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان نیز بیان کرد: رضا صفر خانیان داور تکواندو بین‌المللی شهرستان ملایر برای قضاوت در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان رده آزاد از ۱۰ اردیبهشت به مدت ۳ روز در خانه تکواندو تهران حاضر است.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: این داور استان و شهر ملایر در سال‌های ۹۴ و ۹۵ به انتخابی تیم ملی نیروهای مسلح و تیم ملی دانشجویان و لیگ‌های کشور دعوت‌شده است.

رضایی با اشاره به حضور مربیان توانمند در هیئت‌های ورزشی ملایر، گفت: ملایر درزمینهٔ مربی در هیئت‌های ورزشی مشکلی ندارد و در این هیئت‌ها ۱۷۱ مربی کارت دار و رسمی مسئولیت آموزش علاقه‌مندان را بر عهده‌دارند که در بعضی از موارد مربیان عضو تیم‌های ملی هستند و شهرستان ملایر درزمینهٔ سطح و ظرفیت مربیان در جایگاه خوبی قرار دارد.

 

کد خبر 3612787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha