۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

نمایشگاه معرفی مشاغل در قزوین برگزار می شود

نمایشگاه معرفی مشاغل در قزوین برگزار می شود

قزوین- مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت: نمایشگاه معرفی مشاغل با حضور نجفی مشاور رئیس جمهور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان افتتاح خواهد شد.

سالار قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایشگاه متمرکز استانی معرفی مشاغل قزوین همزمان با دومین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم، روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور نجفی مشاور رئیس جمهور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان با برپایی غرفه های متعدد نسبت به معرفی رشته های تحصیلی فنی و آثار دانش آموزان در این حوزه اقدام می کنند، همچنین جشنواره ایستگاه علوم با معرفی رشته های نظری نیز در این نمایشگاه دایر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه دانش آموزان با انجام آزمایش های مختلف در زمینه رشته های فنی و نظری به معرفی آثار خود نیز می پردازند.

قاسمی در ادامه گفت: در نمایشگاه معرفی مشاغل بالغ بر ۵۰ غرفه در حوزه فنی و حرفه ای و کاردانش و ۵۲ غرفه نیز در حوزه نظری و ایستگاه علوم تشکیل می شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز آموزش عالی غیرولتی نیز در این نمایشگاه با برپایی غرفه به معرفی رشته های تحصیلی خود می پردازند.

همایش هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم برگزار می شود

قاسمی در ادامه گفت: در راستای معرفی رشته های تحصیلی به دانش آموزان و هدایت تحصیلی آنها در انتخاب رشته، همایش هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم ویژه مشاوران و مدیران مدارس برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این همایش برای مشاوران و مدیران استان قزوین با حضور دکتر مصطفوی معاون اداره کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تأکید کرد: همایش هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم نیز در روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه همزمان با برگزاری نمایشگاه متمرکز استانی مشاغل قزوین در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد.

تعداد ۱۱۱ هنرستان کاردانش و ۳۶ هنرستان فنی و حرفه ای و کشاورزی در استان مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 3613312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha