۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۲۳

مدیرعامل بانک توسعه تعاون:

چابهار نیازمند توسعه فعالیت های بانکی است

چابهار نیازمند توسعه فعالیت های بانکی است

زاهدان- مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور گفت: توسعه فعالیت های بانکی در چابهار به سبب موقعیت راهبردی آن امری ضروری بوده و شرایط توسعه ای این بندر را تسهیل می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمد علی سهمانی اصل ظهر امروز در حاشیه بازدید از چابهار اظهار داشت: موقعیت راهبردی چابهار بر هیچ کس پوشیده نیست و باید به بهترین شکل در راستای توسعه فعالیت های بانکی در این خطه که یکی از ضروریات است قدم های جدی برداشت.

وی افزود: امکان مشارکت و سرمایه گذاری داخلی و خارجی بدون محدویت در نسبت سهم و امکان دسترسی به بازارهای بین المللی از طریق آبراه های آزاد با وجود نیروی کار ارزان و ماهر از جمله مزیت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون بیان کرد: همچنین با توجه به وجود منطقه آزاد شرایط مناسبی برای فعالیت های ارزی وجود دارد که باید در این زمینه نیز برنامه ریزی راهبردی داشت که شرایط را برای فعالان اقتصادی تسهیل کنیم.

سهمانی اصل افزود: باید به بهترین شکل شرایط را برای پیشبرد اهداف بانک توسعه تعاون در این دیار فراهم کرد چرا که حسب یقین سیاست های حمایتی این بانک دولتی، بسیار در پیشبرد اهداف اقتصادی موثر خواهد بود.

وی گفت: حال که پس از برجام شرایط بهینه ای برای پیشبرد اهداف اقتصادی فراهم شده است باید در مناطقی چون چابهار از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کرد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در ادامه با اشاره به شرایط سیستان و بلوچستان افزود: نگاهمان به این دیار حمایتی و از هر راهی برای کمک به مردم و توسعه این خطه استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 3613705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha