۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۱۱

اعتراض ۳۰۰ تن از ساکنان پیاده راه ۱۷ شهریور

اعتراض ۳۰۰ تن از ساکنان پیاده راه ۱۷ شهریور

شهرداری تهران تنها ۲روز فرصت دارد تا برنامه های خود را در خصوص ساماندهی پیاده راه ۱۷ شهریور ارائه کند و امروز شهردار تهران اعلام کرده است که متعرضان به این پیاده راه تنها بنگاه داران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر،  امروز شهردار تهران اعلام کرده است: «اهالی محل از این پیاده راه راضی هستند. کسبه راضی هستند. بخشی از کسبه که ناراضی هستند بنگاه‌های خودرو هستند و درست هم است. بخشی از آنها نیز صاحب ملک نیستند و مستأجرند که ما به دنبال حل این مشکل هستیم، البته این کار زمان می‌برد ولی سایر کسبه و مردم راضی هستند و ما با آنها تماس داریم با آنها صبحت می‌کنیم و عموم مردم از این کار راضی هستند. »

برخی از ساکنان این محله در تماس با خبرگزاری مهر از ارسال طوماری به دفتر شهردار تهران خبر دادند که ۳۰۰ تن از ساکنان این خیابان آن را امضا کرده بودند.

به گفته یکی از ساکنان این منطقه طومار اعتراضی توسط یکی از اعضای شورای شهر به دفتر شهردار ارسال شده شامل ۸۹۰ امضای تجاری و حدود ۳۰۰ امضای سکنه است که هیچکدام ماشین فروش نیستند و از اصناف مختلف هستند.

این ساکن پیاده راه ۱۷ شهریور با اشاره به نظرسنجی پیاده راه ۱۷ شهریور گفت: خوب بود مسئولان شهری به نظر سنجی پیاده راه ۱۷ شهریور که توسط شهرداری انجام شده و ضمیمه طومار اعتراضی کسبه و سکنه است نگاهی می انداختند که مشخص می کند ۹۰ درصد ساکنان به این طرح معترض هستند.

به گفته وی تنها با بازگشایی کامل خیابان ۱۷ شهریور مشکلات ساکنان این خیابان برطرف می شود.

کد خبر 3613816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha