۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۳۲

رژیم صهیونیستی به قاتل «بشار مصالحه» مدال شجاعت می دهد

رژیم صهیونیستی به قاتل «بشار مصالحه» مدال شجاعت می دهد

مقامات پلیس رژیم صهیونیستی قصد دارند به یک نظامی این رژیم که با خونسردی کامل یک جوان فلسطینی را در حالی که زخمی روی زمین افتاده بود، به شهادت رساند مدال شجاعت بدهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که پلیس رژیم صهیونیستی قصد دارد به یکی از نظامیان خود که اقدام به کشتن جوان فلسطینی کرد، مدال شجاعت بدهد.

بر اساس این گزارش پایگاه عبری زبان «والاه» در گزارشی تصریح کرد: پلیس اسرائیل قصد دارد به یکی از خود که به صورت داوطلبانه و با خونسردی کامل، یک جوان فلسطینی به نام «بشار مصالحه» را کشت، مدال شجاعت بدهد.

این جوان فلسطینی به ظن تلاش برای حمله به صهیونیست ها به وسیله چاقو، زخمی شده بود و در حالی که روی زمین افتاده بود، هدف تیراندازی این نظامی صهیونیست قرار گرفت.

همچنین این پایگاه خبری عبری زبان در ادامه عنوان کرد: قرار است به اولین پلیسی که با گشودن آتش به روی این جوان فلسطینی موجب زخمی شدن وی گردید و پس از آن پلیس دیگر وی را با خونسردی کشت، نشان تقدیر داده شود.

پلیس رژیم صهیونیستی مدعی هستند که در جریان عملیاتی که یک جوان فلسطینی به نام «بشار مصالحه» اهل قلقیلیه در شهر یافا انجام داد، یک افسر آمریکایی به هلاکت رسید و ۱۰ صهیونیست دیگر هم در جریان این عملیات مقاومتی زخمی شدند که نام همسر این افسر آمریکایی هم در میان آن‌ها دیده می‌شود.

در فیلمی که در اینترنت منتشر شده است، این جوان فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شده و روی زمین افتاده است. سپس یک نظامی صهیونیست بالای سر او می آید و در عین حال نظامی دیگری با تشویق وی می گوید: به سرش تیر بزن، نترس. سپس این نظامی صهیونیستی با خونسردی کامل و با شلیک به سر این جوان فلسطینی، وی را به شهادت می رساند.

كشفت وسائل إعلام العدو أن شرطة الاحتلال الصهيوني أوصت بمنح "وسام البطولة" للشرطي المتطوع الذي أطلق النار بدم بارد على الفلسطيني بشار مصالحة، والذي كان ملقىً على الأرض جراء إصابته برصاص الاحتلال، وذلك بزعم محاولته طعن مستوطنين صهاينة.

وذكر تقرير لموقع “والاه” العبري أن الشرطة الصهيوينة أوصت ايضًا بمنح وسام التقدير للشرطي الذي أطلق النار في البدء على الفلسطيني مصالحة قبل اعدامه من قبل الشرطي المتطوع.

وقد أظهر أحد الفيديوهات التي نشرت عبر الإنترنت، مصالحة وهو ملقى على الأرض دون حراك بعد إطلاق الشرطة النار عليه، بينما يقف بالقرب منه رجل شرطة. وفي الخلفية تُسمع أصوات تهتف للشرطي:“أعطه [رصاصة] في الرأس! لا تخف”.وبالفعل تم إطلاق رصاصة عليه وإعدامه بدم بارد.

کد خبر 3614007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha