۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۴۰

تخصصی ترین «هندبوک» برق در شیراز رونمایی می شود

تخصصی ترین «هندبوک» برق در شیراز رونمایی می شود

شیراز - مدير عامل شركت توزيع نيروی برق شيراز گفت: به همت مهندسان و متخصصان اين شركت، ترجمه تخصصی ترين «هندبوک» توزيع و انتقال برق در ايران، انجام شده و به‌زودی رونمايی می شود.

به گزارش خبر گزاری مهر، به نقل از روابط عمومی توزیع برق شیراز، محمدحسن صحراييان افزود: ترجمه و ويرايش هند بوك تخصصی مهندسی برق در ۵۰ فصل و ۱۲۰۰ صفحه بيش از سه سال زمان به خود اختصاص داده است.

وی با بيان اينكه، اين كتاب توسط يك تيم ۲۵ نفره متشكل از مهندسان متخصص شركت توزيع برق شيراز با سرپرستی مهندس امين رئيس‌زاده، ترجمه شده است، گفت: اين كتاب راهنمايی است برای تمام مهندسان شاغل در حوزه توزيع و انتقال نيرو و به‌زودی طی مراسمی رونمايی خواهد شد.

رئيس گروه تحقيقات شركت توزيع نيروی برق شيراز نيز در خصوص اين كتاب گفت: اين كتاب ترجمه‌ای است از راهنمای اجرا و بهره‌برداری از شبكه‌های توزيع نيروی برق، نوشته "توماس شوميكر" و "جيمز مك" كه با همت مهندسان متخصص جوان اين شركت آماده ارائه به علاقه مندان شده است.

امين رئيس‌زاده، ترجمه اين كتاب را يك فعاليت علمی پژوهشی دانست كه از سه سال قبل توسط گروه تحقيقات شركت توزيع نيروی برق شيراز آغاز شده و به سرانجام رسيده است.

رئيس‌زاده، گفت: پس از تشكيل گروه ترجمه، با بيش از هفت هزار نفرساعت كار كارشناسي، ترجمه، ويراش، تهيه اشكال، صفحه‌آرايی و تدوين نهايي، انجام شده است.

وی ادامه داد: به باور مترجمان اين كتاب يكی از كتب سودمند و نسبتا جامع در زمينه شبكه‌های توزيع نيروی برق است كه مي‌تواند جای خالی كتاب‌های تخصصی اين حوزه را پر كند.

رئيس‌زاده با تصريح اينكه حمايت‌های مديرعامل شركت توزيع برق شيراز، زمينه‌ساز انجام برنامه‌های تحقيقاتی و پژوهشی و ترجمه و انتشار اين كتاب بوده است، گفت: البته در جهت افزايش كيفی اين كتاب از تمام صاحب‌نظران و متخصصان حوزه برق، تقاضا داريم نظرات، انتقادها و پيشنهادهای خود را برای رفع نواقص احتمالی ارائه دهند.

کد خبر 3614692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha