۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۱۸

سجادی مطرح کرد؛

تاکید وزارت ورزش بر برگزاری منظم مجامع فدراسیون‌ها

تاکید وزارت ورزش بر برگزاری منظم مجامع فدراسیون‌ها

معاون توسعه وزارت ورزش تاکید کرد: این وزارتخانه بر روی برگزاری مجمع فدراسیون ها به صورت منظم و حداقل سالی یک بار تاکید دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز امروز چهارشنبه به ریاست نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک همراه با رئیس و دبیر این فدراسیون برگزار شد.

در این مجمع، ضمن ارائه گزارش عملکرد فدراسیون در سال ۹۴ و مطرح شدن گزارش مالی و حسابرسی توسط خزانه دار، تقویم سال جاری فدراسیون نیز ارائه شد.

در جریان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز، نصرالله سجادی با تاکید بر اینکه تاکید وزارت ورزش، برگزاری منظم مجامع عمومی فدراسیون هاست، اظهارداشت: توجه به این موضوع را از دوسال و نیم پیش شروع کرده ایم، اساس مجمع همین است که اعضای مجمع در یک فضا جمع شده و در موارد مختلف با هم مشارکت داشته باشند، حتی شخصاً نیز از حضور در مجامع استفاده میبرم.

وی تصریح کرد: تنیس روی میز طی سالها با فراز و نشیب های مختلف مواجه شد اما باید تلاش کنیم به جایگاهی که شایسته آن است برسد. تنیس روی میز در گذشته و در سطح قاره آسیا صاحب جایگاه بود. البته منظورم از جایگاه، پول و مدال نیست اما در رده های بالایی از قاره قرار داشت در حالی که بسیاری از بهترین های جهان در این رشته آسیایی هستند. همین موضوع نشان می دهد تنیس روی میز ایران استعداد لازم را دارد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش همچنین تاکید کرد: زمانی تنیس روی میز منتظر یک سهمیه اعطائی بود تا به واسطه آن در المپیک حضور داشته باشد. اما الان صاحب سه سهمیه مستقیم برای این رویداد شده است. این حاصل یک کار جمعی است، باید برای پینگ پنگ بازان المپیکی آنچه که لازم است فراهم شود.

وی تاکید کرد: البته از تنیس روی میز توقع کسب مدال و سکو در المپیک نیست، اما همینکه ورزشکاران این رشته بتوانند در این رویداد خوب ظاهر شوند، یک موفقیت به حساب می آید. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از همه رشته های المپیکی و پارالمپیکی حمایت لازم را خواهد داشت.

سجادی تاکید کرد: البته این به این معنا نیست که سال گذشته حمایتی نداشتیم. بعد از بازی های آسیایی تاکید ما به فدراسیون ها این بود به ورزشکارانی که می توانند کسب سهمیه المپیک کنند توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر 3616905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha