۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۰۵

سومين همايش سلامت و فوریت‌های پزشكی لرستان برگزار شد

سومين همايش سلامت و فوریت‌های پزشكی لرستان برگزار شد

خرم آباد - سومین همایش سلامت و فوریتهای پزشكی استان لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین همایش سلامت و فوریتهای پزشكی لرستان ظهر یكشنبه همزمان با روز تكنیسین در تالار ابن سینا بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد با حضور معاونان درمان، توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان، روسای شبكه های بهداشت و درمان، رئیس پلیس راه استان و پرسنل ۱۱۵ استان برگزار شد.

پیمان آسترکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سخنانی اظهار داشت: در این همایش فرصتی دست داد كه به همكارانمان در فوریتهای پزشكی خدا قوت بگوییم چرا كه یكی از ارزشمندترین چیزی كه خداوند به انسان ارزانی كرده، سلامت فرد بوده و پرسنل فوریتهای پزشكی برای نجات جان بیماران حادثه دیده به هر نحو ممكن تاثیر بسزایی دارند.

وی با اشاره به ۸ سال دفاع مقدس گفت: اورژانس پیش بیمارستانی و ارائه خدمات به مجروحان در ۸ سال دفاع مقدس آزمونی برای این كار بود كه ما را با موارد مختلفی از حوادث در اورژانس پیش بیمارستانی رو برو كرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه حضور به موقع در هر زمان، تجهیزات تخصصی همراه اورژانس و استفاده از پرسنل توانا و خبره سه عامل مهم هستند كه هر مركز باید داشته باشد گفت: خوشبختانه ما از نظر نیروی انسانی این توانایی را داریم و تمام تلاش مان این است كه ناوگان خود را به روز كنیم.

علی خوارزم كیا معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این همایش با اشاره به محدود بودن منابع دانشگاه بیان داشت: با وجود محدودیت های منابع دانشگاه، درخواست های زیادی از سوی واحدهای مختلف داریم اما توسعه و پیشرفت از بعد تجهیزاتی و ارتقاء، اولویت اول ما بوده و سعی می شود همه را برآورده كنیم.

وی گفت: اضافه كاری و ماموریتها قرار است كه از بعد ریالی به بعد ساعتی تغییر یابد كه حسن آن افزایش مبلغ ریالی اضافه كاری و ماموریت پرسنل بر اساس افزایش حقوق سالیانه آنها محاسبه می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تامین و نگهداری آمبولانس ها كه هزینه گزافی بر دوش دانشگاه گذاشته و توزیع آمبولانس های جدید بر اساس تصمیماتی كه اخیرا اتخاذ شده عمل خواهد شد و مقرر شده که همه آمبولانس ها به GPS مجهز شوند و نسبت به سوخت آن ها مدیریت بهتری صورت گیرد.

بنابر این گزارش، در پایان همایش از پرسنل فعال و نمونه فوریتهای پزشكی لرستان با اهدا لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 3619768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha