۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۲۰

مشاور سازمان فناوری و اطلاعات ايران :

مناسب سازی فضای شهری باید به یک مطالبه تبدیل شود

مناسب سازی فضای شهری باید به یک مطالبه تبدیل شود

زنجان-مشاور سازمان فناوری و اطلاعات ايران گفت: مناسب سازی هر فضایی در سطح شهر برا ی معلولان و افراد كم توان، در ابتدا بايد ميان مردم و مسئولان فرهنگ سازی شود تا به عنوان یک مطالبه دیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور محمودی شامگاه دوشنبه در كميسيون مناسب سازی شورای شهر زنجان افزود: ارائه خدمات عمومی به تمام اقشار جامعه هزينه گزافی نمی خواهد و باید از ظرفیتها و فرصتها استفاده شود. 

وی اظهار کرد: حدود ۴۰ میلیون گوشی در کشور مورد استفاده است و این امر نشان می دهد که مردم به فناوری علاقه دارند، بنابراین به بحث توسعه فناوری باید توجه شود. 

مشاور سازمان فناوری و اطلاعات ایران با اشاره به استقرار مراکز دانشگاهی فعال در حوزه فناوری نظیر جهاد دانشگاهی و مراکز رشد مجازی و دانشگاه تحصیلات تکمیلی در استان زنجان گفت: خوشبختانه زنجان از استانهای پیشتاز در حوزه فناوری است.

محمودی تاکید کرد: جهت مناسب سازی هر فضایی در شهرها برای معلولان و افراد كم توان، در ابتدا بايد ميان مردم و مسئولان فرهنگ سازی لازم انجام شود و  زمانی كه اين فرهنگسازی در جامعه اتفاق بیفتد مردم خود مناسب سازی را مطالبه می کنند. 

محمودی خواستار ورود همه مردم جهت مناسب سازی شهر برای همه اقشار جامعه شد و افزود: در صورت مناسب سازی تمام بخش های شهر به ويژه با استفاده از فناوری اطلاعات برای معلولان و افراد كم توان، مردم سایر استانها هم مشتاق خواهند بود که در استان زنجان باشند. 

وی افزود: استفاده از فضای مناسب شهری، حق مردم است و باید مسئولان بر تحقق این امر مهم تلاش کنند.

کد خبر 3654631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha