۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲

پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر در دانسفهان کلنگ زنی شد

پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر در دانسفهان کلنگ زنی شد

قزوین- پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر با حضور جمعی از مسئولان استان قزوین در دانسفهان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر در دانسفهان ظهر چهارشنبه با حضور حمید ره انجام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین، ارسلان قاسمی فرماندار بویین زهرا، بخشدار، شهردار، اعضای شورای شهر دانسفهان و جمعی از مسئولان استان قزوین به مناسبت هفته هلال احمر کلنگ زنی شد.

حمید ره انجام، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در مراسم افتتاح این پایگاه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در حال حاضر ۲۰ پایگاه دارد و برای توسعه آن بر اساس نیاز استان تلاش و برنامه ریزی می کند.

وی افزود: این پایگاه به نام مرحوم حبیب الله قموشی نامگذاری شده و زمین آن ۲ هزار و ۲۵۰ متر مربع است که از سوی اهالی دانسفهان هبه شده است.

ره انجام خاطرنشان کرد: برای ساخت پایگاه یاد شده حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برآورد اعتبار شده و یکی از خیرین ساخت آن را بر عهده گرفته است.

وی همچنین خواستار حمایت و همکاری هرچه بیشتر خیرین در برنامه های بشردوستانه، خیرخواهانه و عام المنفعه جمعیت هلال احمر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین توسعه پایگاه ها را نیازمند حمایت های مسئولان استان دانست و افزود: امروزه مردم جمعیت هلال احمر را به خوبی می شناسند و از خدمات آن به خوبی آگاه هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه هلال احمر از مردم و برای مردم است، ادامه داد: با توجه به خدماتی که این جمعیت تاکنون به مردم ارائه کرده، انتظار مردم از هلال احمر افزایش یافته است و برای برآوردن این انتظارات باید خدمات را افزایش داد.

ره انجام بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان قزوین از امکانات و تجهیزات برای خدمت رسانی به مردم به ویژه در زمان وقوع حوادث برخوردار هست و نیروهای امدادی، جوانان، داوطلبان و کارکنان آن از این امکانات برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم بهره می گیرند.

وی اضافه کرد: با این حال نیاز به توسعه، تجهیز و به روزرسانی این امکانات با توجه به رشد و تنوع نیاز مردم وجود دارد که برای این کار باید اهتمام ویژه داشت.

یادآور می شود؛ ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه هر سال هفته هلال احمر نامگذاری شده است.

کد خبر 3655989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha