۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷

فرماندار زرندیه:

فضاهای آموزشی زرندیه نیاز مبرم به گسترش و نوسازی دارد

فضاهای آموزشی زرندیه نیاز مبرم به گسترش و نوسازی دارد

زرندیه- فرماندار شهرستان زرندیه فرسوده بودن و کمبود فضای آموزشی را مهمترین معضل پیش روی آموزش و پرورش در این شهرستان عنوان کرد و گفت: گسترش و نوسازی فضاهای آموزشی در زرندیه ضروری است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرمانداری زرندیه، محمد کردی با اشاره به رشد جمعیت شهرستان زرندیه در چند سال اخیر و فرسوده بودن و کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان اظهار داشت: سرانه فضای آموزشی زرندیه پایین است و کمبود فضاهای مساعد آموزشی در این شهر به شدت احساس می شود.

وی افزود: این مساله کیفیت آموزش را به خطر انداخته که نتایج بسیار ضعیف دانش آموزان این شهرستان در کنکور سراسری از تبعات و اثرات آن است.

فرماندار زرندیه با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در این شهرستان، خاطرنشان ساخت: جشنواره خیرین مدرسه ساز برای نهادینه شدن فرهنگ مشارکت مردمی برای ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی برگزار می شود چرا که در صورت تحقق این مهم، تحولی بزرگ در حوزه فعالیت های آموزشی و توسعه خدمات آموزش و پرورش ایجاد خواهد شد.

کردی به موقعیت اقتصادی کشور و فقدان اعتبارات لازم در بخش آموزش و پرورش اشاره و اظهار داشت: در سال های اخیر خیرین و بزرگوارانی در شهرستان به کمک دولت آمده و باقیات و صالحات زیادی از خود به جا گذاشته اند که جای تقدیر دارد.

فرماندار زرندیه مدارس را محفل انسان سازی دانسته و بیان داشت: شهیدانی که ما امروز در جبهه های حق علیه باطل در خارج از مرزهای کشور عزیزمان تقدیم اسلام و اهل بیت(ع) می کنیم رشادت شان در مدارس تجلی پیدا کرده و متبلور شده است.

کد خبر 3656677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha