۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸

در آئین فارغ‌التحصیلی نخستین ورودی‌های دانشکده علوم پزشکی سراب عنوان شد؛

تصویب چارت دانشکده علوم پزشکی سراب/ تشکیل شورای مشورتی راهبردی

تصویب چارت دانشکده علوم پزشکی سراب/ تشکیل شورای مشورتی راهبردی

سراب - نماینده سراب در مجلس نهم گفت: با مساعدت وزارت بهداشت و تلاش و پیگیری‌های انجام‌یافته چارت سازمانی دانشکده علوم پزشکی سراب مورد تصویب قرارگرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین فارغ‌التحصیلی ۱۵ نفر از نخستین ورودی‌های رشته فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی سراب با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان این دانشگاه برگزار شد.

تصویب چارت سازمانی دانشکده علوم پزشکی سراب

نماینده سراب در مجلس نهم در این آئین از جذب ۲۵ نفر به‌عنوان اعضای هیئت‌علمی و کادر اداری برای این دانشکده خبر داد و افزود: به‌محض گشایش اعتبار فراخوان جذب نیرو منتشر خواهد شد.

مهناز بهمنی یاداورشد: با مساعدت وزارت بهداشت و تلاش و پیگیری‌های انجام‌یافته چارت سازمانی دانشکده علوم پزشکی سراب مورد تصویب قرارگرفته است.

نماینده سراب در مجلس خاطر نشان شد: دانشکده علوم پزشکی نقش مهمی در ارتقای فرهنگ سلامت جامعه داشته و دانشجویان علوم پزشکی طلایه‌داران عرصه سلامت محسوب می‌شوند.

تشکیل شورای مشورتی راهبردی دانشکده سراب

نقی عابدینی رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب در این مراسم از تحصیل بیش از ۳۰۰ دانشجو در دانشکده سراب خبر داد و گفت: این دانشجویان در چهار رشته پرستاری، بهداشت عمومی، علوم آزمایشگاهی و فوریت پزشکی تحصیل می‌کنند.

معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی سراب نیز در این آئین با ارائه گزارشی از سیمای دانشکده سراب گفت: دانشکده علوم پزشکی سراب با پیگیری‌های مؤثر مسئولان در سال ۹۲ از شورای گسترش دانشگاه‌ها مجوز فعالیت گرفت و با جذب اولین دوره دانشجویان، هم‌زمان برای تجهیز آزمایشگاه و سالن تشریح دانشکده اقدامات اساسی انجام شد و در مدت ‌زمان کوتاه تالار میکروسکوپ، سایت دانشکده و سالن تشریح تجهیز و در اختیار استادان و دانشجویان قرار گرفت.

عباس مجدی همچنین از راه‌اندازی کتابخانه مرکزی دانشکده با کتاب‌های متنوع در رشته‌های علوم پزشکی خبر داد و تأکید کرد: استادان مطرح و بنام استان در دانشکده علوم پزشکی سراب مشغول تدریس هستند و شورای مشورتی راهبردی دانشکده سراب نیز به‌عنوان اقدامی در راستای توسعه زیرساخت‌های دانشکده تشکیل شده و تلاش داریم تا زمینه تبدیل بیمارستان سراب به مرکز آموزشی و درمانی را فراهم کنیم.

گفتنی است ۱۵ نفر از دانشجویان رشته فوریت پزشکی با قرائت سوگندنامه خود را متعهد به خدمت‌رسانی به بیماران و تلاش برای ارتقای فرهنگ سلامت دانستند.

کد خبر 3657878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha