۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲

شهردار الوند:

۱۸۳ میلیارد ریال پروژه عمرانی شهرداری الوند افتتاح می شود

۱۸۳ میلیارد ریال پروژه عمرانی شهرداری الوند افتتاح می شود

قزوین- شهردار الوند گفت: بیش از ۱۸۳ میلیارد ریال پروژه عمرانی و خدماتی شامل کمربندی جنوبی و غربی، پارک ۱۳ هکتاری، پل مکانیزه و زیرسازی و روکش اسفالت در شهر الوند افتتاح می شود.

یدالله لطفی درگفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: شهر الوند از موقعیت ویژه ای برخوردار است و اجرای طرح های عمرانی در آن با نگاه ویژه ای دنبال می شود.

لطفی بیان کرد: بودجه پروژه های عمرانی از قبل پیش بینی شده است و مشکلی در تحقق آن نداریم اما در هزینه های جاری موانعی هست که با عزم جدی مجموعه همکاران برای تحقق آن باید اقدام شود.

وی با اشاره به روند اجرایی پروژه های عمرانی تصریح کرد: کمربندی غربی و جنوبی با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال، پارک ۲۰ هکتاری با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال، پارک ۱۳ هکتاری نصرت آباد با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال، زیرسازی و روکش آسفالت شهر الوند با اعتبار۱۰۰ میلیارد ریال و طراحی و اجرای پل مکانیزه بااعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال از عمده ترین پروژه های شهرداری در سال جاری است.

لطفی اظهارداشت: همزمان با اجرای طرح های عمرانی، بهسازی جداول شهر، لکه گیری و ترمیم نوارهای حفاری، اصلاح سیستم اگوی ناحیه شهری، پیاده روسازی معابر ناحیه شهری، اصلاح بلوار شهرداری و پروژه های دیگر شهرداری نیز صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: در جلسات هم اندیشی سیاستهای کاری خود را بارها تکرار کرده ایم و از مدیران و پرسنل در راستای تلاش و همدلی بیشتر یاری خواسته ایم، چنانچه کسانی با سیاستهای شهرداری نمی توانند کار کنند خودشان را کنار بکشند و پست های سازمانی را اشغال نکنند.

شهردار الوند اظهارامیدواری کرد با اجرای طرح های عمرانی در شهر الوند زمینه جلب رضایت مردم فراهم شود.

کد خبر 3658736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha