۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام:

بیمارستان ۲۰ تختخوابی در شهرستان بدره احداث می شود

بیمارستان ۲۰ تختخوابی در شهرستان بدره احداث می شود

ایلام-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: بیمارستان ۲۰ تختخوابی در شهرستان بدره در جنوب استان ایلام احداث می شود.

علی دلپیشه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اگرچه طبق استانداردهای جمعیتی در شهرستان بدره امکان احداث بیمارستان وجود ندارد اما هم اکنون در حال رایزنی با وزارت بهداشت برای احداث بیمارستان ۲۰ تختخوابی در مرکز شهرستان بدره هستیم که امید است با تحقق آن زمینه را برای حضور پزشکان و متخصصان این دیار که مقیم مرکز استان و دیگر نقاط کشور هستند را در سطح شهرستان بدره فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری به احداث مرکز سلامت جامعه و اورژانس شبانه روزی شهرستان بدره اشاره و تصریح کرد: این مرکز در زیربنایی به میزان هشت هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال احداث شده که با دارا بودن یک هزار متر مربع فضای اورژانس، امکان بستری موقت را در این مرکز فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام افزود: در این مرکز خدماتی همچون خدمات بهداشتی و درمانی، مادر و کودک، واکسیناسیون، روانشناسی و مرکز مشاوره، بهداشت محیط و حرفه ای، آزمایشگاه و داروخانه و... به مردم ارائه می شود.

دلپیشه با بیان اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از خدمات شایسته و ماندگار دولت تدبیر و امید است که رضایت مندی عموم مردم را در پی داشته، افزود: در استان ایلام در قالب این طرح فقط در مدت یک سال گذشته بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم وارد استان شده و در مدار خدمت رسانی قرار گرفته که در نوع خود در دوران قبل و بعد از انقلاب بی نظیر است.

کد خبر 3658885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha