۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶

اهالی هیدج زنجان به تماشای اولین فیلم داستانی مدافعان حرم نشستند

اهالی هیدج زنجان به تماشای اولین فیلم داستانی مدافعان حرم نشستند

زنجان- «هنگامه»، اولین فیم داستانی درباره مدافعان حرم که به تازگی از آن رونمایی شده است، در قالب اکران‌های مردمی- اقتصادی جشنواره عمار در جمع اهالی شهر هیدج استان زنجان به نمایش درآمد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، «هنگامه»، اولین فیم داستانی درباره مدافعان حرم که به تازگی از آن رونمایی شده است، در قالب اکران‌های مردمی- اقتصادی جشنواره عمار در جمع اهالی شهر هیدج استان زنجان به نمایش درآمد.

به گفته مسئول اکران فیلم هنگامه ، در این برنامه که در سالن آمفی تئاتر کتابخانه حکیم هیدجی این شهر برگزار شد ۴۳ نفر که عمدتا از دانشجویان بودند، به تماشای فیلم داستانی «هنگامه» نشستند.

معصومه یارقلی تصریح کرد: مبلغ حاصل از بلیت‌فروشی اولین فیلم داستانی درباره مدافعان حرم نیز جهت تولید دیگر محصولات جبهه فرهنگی انقلاب به تهیه کننده اثر پرداخت می‌شود.

«هنگامه»، اولین فیلم داستانی در موضوع مدافعان حرم به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت‌نژاد است و امین ایمانی و سوگل طهماسبی نیز در آن نقش ایفا کردند. «هنگامه»، فانوس ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش داستانی و همچنین بازیگر نقش اول زن را نیز دریافت کرده است. 

در خلاصه این فیلم آمده است: هنگامه همسر حامد، روزهای آخر امتحانات خود را پشت سر می‌گذارد و اوضاع روحی خوبی ندارد. شهادت یکی از دوستان خانوادگی آنها، برنامه‌های حامد را تغییر می‌دهد. حالا حامد برای هنگامه خبر مهمی دارد...

آن طور که دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام کرده است علاقه‌مندان برای اکران فیلم داستانی «هنگامه» می‌توانند عبارت «هنگامه» را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۰۱ ارسال کنند و در صورتی که با مشکل مواجه شدند با شماره ۰۹۱۴۸۵۵۵۶۰۸ (غیب اله زاده) تماس بگیرند.

همچنین با مراجعه به کانال تلگرامی فیلم «هنگامه» به نشانی https://telegram.me/hengamefilm می‌توانید در جریان آخرین اخبار و اتفاقات مربوط به اکران اولین فیلم داستانی درباره مدافعان حرم قرار گیرید.

کد خبر 3659694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha