۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۲۵

سخنگوی «دیوید کامرون» مطرح کرد

ادامه مخالفت «کامرون»با«ترامپ»/همکاری با رئیس جمهور بعدی آمریکا

ادامه مخالفت «کامرون»با«ترامپ»/همکاری با رئیس جمهور بعدی آمریکا

دفتر نخست وزیر انگلستان بار دیگر با دیدگاه «دونالد ترامپ» درباره ورود مسلمانان به آمریکا مخالفت کرده و در عین حال تاکید کرده است که رهبر این کشور با رئیس جمهور بعدی آمریکا همکاری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز،سخنگوی نخست وزیر انگلستان بار دیگر از ادامه مخالفت «دیوید کامرون »با دیدگاه «دونالد ترامپ» درباره ورود مسلمانان به آمریکا خبر داده و در عین حال گفت نخست وزیر انگلیس با رئیس جمهور بعدی آمریکا همکاری خواهد کرد.

سخنگوی نخست وزیر انگلیس گفت: او(نخست وزیر) با آنها مخالف است و همچنان بر این باور است که ممانعت از ورود مسلمانان به آمریکا اشتباه و احمقانه است.

وی در عین حال گفت رهبر انگلستان فارغ از اینکه چه کسی رئیس جمهور بعدی آمریکا شود با وی همکاری خواهد کرد و تلاش خواهد کرد روابط ویژه ای با آمریکا داشته باشد.

سخنگوی نخست وزیر انگلیس گفت تا کنون دیداری و نشستی بین نخست وزیر کشورش و ترامپ وجود نداشته است اما در صورت چنین پیشنهادی نخست وزیر آن را بررسی خواهد کرد.

امروز دونالد ترامپ که احتمال پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می رود با اشاره به اظهارات نخست وزیر انگلستان درباره خودش از احتمال نبودن روابط خوب بین خودش و دیوید کامرون خبر داده بود.

کد خبر 3660313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha