۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۲۰

مشاور زنان وزیر جهاد کشاورزی:

حوزه بانوان نیازمند تخصیص اعتبارات بیشتر است

حوزه بانوان نیازمند تخصیص اعتبارات بیشتر است

جیرفت - مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور زنان موانع فرهنگی را مهم ترین سد در برابر حضو زنان روستایی و عشایر در عرصه های اقتصادی و اجتماعی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، فروغ السادات بنی هاشم ظهر سه شنبه در همایش بررسی نقش زنان در توسعه کشاورزی پایدار و بررسی مشکلات آنها اظهار کرد: موانع فرهنگی از جمله اصلی ترین مشکلاتی برای عدم حضور زنان روستایی و عشایر در عرصه های اقتصادی و اجتماعی است.

وی گفت: در سال ۹۵ یک ردیف بودجه ای ملی مستقل ویژه آموزش زنان روستایی اختصاص یافته است.

بنی هاشم یادآور شد: تاکنون در این حوزه ردیف ملی نداشتیم که با تلاشهای صورت گرفته سازمان برنامه و بودجه این ردیف بودجهای را اختصاص داده است.

مدیرکل دفتر امور زنان روستایی و عشایر وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: امیدواریم در سالهای آینده با آشنایی بیشتر مسئولان مربوطه با فعالیتهای زنان بودجه قابل توجهی در این ردیف قرار گیرد.

بنیهاشم تصریح کرد: همچنین به دفاتر استانی توصیه میشود با توجه به اینکه بودجهها حداقلی است ظرفیتسنجی درست و دقیقی انجام شود تا منابع هدر نرود.

مدیرکل دفتر امور زنان روستایی و عشایر وزارت جهاد کشاورزی افزود: نیازهای آموزشی در حوزه زنان روستایی و آموزش تخصصی باید به این اداره کل اعلام شود که بر اساس آن بودجه تخصیص یابد.

کد خبر 3661444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha