۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۳۴

معاون بازرگانی شرکه غله مازندران:

۱۴۰۰ تن کلزا در مازندران به صورت تضمینی خریداری شد

۱۴۰۰ تن کلزا در مازندران به صورت تضمینی خریداری شد

ساری - معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ گفت: با آغاز فصل برداشت کلزا تاکنون هزار و ۴۷۷ تن کلزا به صورت تضمینی در مازندران توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی خریداری شد.

محمود سلطانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خرید هزار و ۴۷۷ تن کلزا در استان افزود: این میزان خرید کلزا در ۱۰ مرکز خرید تضمینی استان خریداری و تاکنون مبلغ ۲۰ میلیارد ریال پول کشاورزان به صورت نقدی به آنها از طریق بانک کشاورزی پرداخت شد.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی و تداوم گرما انتظار می روند میزان خرید افزایش یابد و به منظور خدمت رسانی مطلوب به کشاورزان مراکز خرید تضمینی شرکت غله در روزهای تعطیل نیز آمادگی خرید کلزا از کشاورزان دارد.

معاون بازرگانی شرکت غله در ادامه به قیمت خرید دانه کلزا اشاره کرد و گفت: قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه کلزا با دو درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت ۲۵ هزار و ۳۰۰ ریال در مراکز خرید تا ۱۰ درصد ناخالصی و ۲۰ درصد رطوبت قابل خریداری است.

سلطانی افزود: به ازای هر درصد افت رطوبتی بالای ده درصد و افت ناخالصی بالای دو درصد به نسبت از وزن محصول کلزا تحویلی کسر و بهای آن محاسبه و پرداخت خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت : برای هر درصد افت رطوبتی کمتر از ده درصد و افت خالص کمتر از ۲درصد به همان نسبت به وزن محصول کلزای تحویلی اضافه و بهای آن محاسبه خواهد شد.

کد خبر 3663092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha