۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۱:۴۱

خمین قهرمان مرحله نخست مسابقات دو و میدانی استان مرکزی شد

خمین قهرمان مرحله نخست مسابقات دو و میدانی استان مرکزی شد

اراک- مرحله نخست سیزدهمین دوره مسابقات دو و میدانی باشگاه های استان مرکزی در رده سنی بزرگسالان با برتری تیم خمین، نائب قهرمانی اراک و مقام سومی کمیجان در اراک پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات عصر جمعه با شرکت ۶۰ ورزشکار در ده ماده برگزار شد که هاشم یادگاری و فرشاد اداوی هر دو از خمین و مهدی عابدی از اراک در ماده یکصد متر عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۲۰۰ متر فرشاد اداوی از خمین اول شد، مهدی عابدی و حسین سلطانی هر دو از اراک به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و در ماده ۴۰۰ متر حمید مالکی از خمین در سکوی نخست ایستاد، مجتبی شکاری از شازند به مقام دوم دست یافت و حسن سلطانی از اراک سوم شد.

همچنین در ماده ۸۰۰ متر سروش کاظمی و علی سعادت مهر هر دو از اراک به ترتیب اول و دوم شدند و محمد حسین زاده از خمین مقام سوم را به خود اختصاص داد و در ماده سه هزار متر یاسین رجبی از شازند، علی سعادت مهر از اراک و محمد حسین زاده از خمین به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در ماده پرتاب وزنه مصطفی رحیمی از کمیجان، وحید نصیری از اراک و محمد رضایی از خمین به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند و در ماده پرتاب نیزه نیز سید حمیدرضا خمینی از خمین در سکوی اول قرار گرفت.

همچنین در ماده پرتاب دیسک حسن رسولی و مصطفی رحیمی هر دو از کمیجان اول و دوم شدند و محمد رضایی از خمین سوم شد و در ماده پرش طول نیز هاشم یادگاری از خمین، محسن میرزایی از شازند و محمدرضا بهروزی از خمین به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است در رده بندی تیمی نیز خمین با کسب ۴۶ امتیاز به عنوان قهرمان این مسابقات شناخته شد، اراک با کسب ۳۶ امتیاز نائب قهرمان شد و کمیجان با ۱۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

کد خبر 3663797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha