۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱

اسبقیان در گفتگو با مهر:

بعید می‌دانم بتوانم به دوومیدانی کمک کنم/ روستایی‌فر باید بماند

بعید می‌دانم بتوانم به دوومیدانی کمک کنم/ روستایی‌فر باید بماند

نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی که به تازگی مشاور معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان هم شده گفت: بعید می دانم با توجه به حجم کاری در سمت جدیدم بتوانم به دوومیدانی کمک کنم.

محمد شروین اسبقیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص سمت جدیدش در وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: از حسن اعتماد وزیر محترم ورزش و جوانان و دکتر احمدی کمال تشکر را دارم. کار در بخش فرهنگی وزارتخانه بسیار گسترده است و باید برای موضوعات فرهنگی، آموزش و پژوهش وقت زیادی بگذارم. تاکید دکتر احمدی به روی هماهنگی و همکاری مدیران کل محترم استان های کشور در این خصوص است.

وی در پاسخ به این سوال که با این حجم کاری آیا به نایب رئیسی فدراسیون دوومیدانی می رسید گفت: ان‌شاالله دوستان در این خصوص تصمیم می گیرند اما با این شرایط بعید می دانم بتوانم با دوومیدانی همکاری داشته باشم.

اسبقیان در خصوص استعفای روستایی فر دبیر فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: روستایی فر از اسطوره های ورزش دوومیدانی است و در مسابقات آسیایی در آن زمانی که همه چیز برای موفقیت غیرممکن بود شرایط را تغییر داد. وی یک دونده محجوب و مودب است و شناخت خوبی روی ایشان دارم. به نظرم روستایی فر می توانست در دوومیدانی خیلی موثر باشد. در خصوص بحث استعفای وی اظهار نظری نمی کنم ولی مطمئنم افرادی مثل او می توانند اثرات بسیار خوبی روی این رشته داشته باشند.

وی افزود: امیدوارم شرایط به گونه ای فراهم شود که وی به کارش در فدراسوین دوومیدانی ادامه دهد. از نظر یک کارشناس ورزشی با سابقه ۲۹ ساله در وزارت ورزش و جوانان معتقدم حضور روستایی فر در فدراسیون دوومیدانی با ویژگی های منحصر به فردی که دارد در این مقطع زمانی ضروری است.

نایب رئیس فدراسوین دوومیدانی در خصوص شرایط این رشته و کسب ۷ سهمیه المپیک تصریح کرد: برای فدراسیون دوومیدانی و کیهانی آرزوی موفقیت می کنم. کسب مدال برنز تفتیان در کنار اوسین بولت را نیز تبریک می گویم و برای تمام ورزشکارانی که سهیمه المپیک گرفته اند در این رویداد بزرگ آرزوی موفقیت دارم. من هم به عنوان مشاور در وزارت ورزش و جوانان هر کمکی از دستم بربیاید خواهم کرد. به نظرم همه باید دست در دست هم بدهیم و برای موفقیت و پیروزی ورزشکارانمان تلاش کنیم.

کد خبر 3664234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha